ninjo skal bli storebror Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Noen som har noen erfaring med når hode fester seg og hvor lenge man kan gå til fødselen med hode festet. Jeg er i uke 36 og hode er alt festet. Jeg er førstegangsfødene så veit at de fleste føder på overtid. Men har man større mulighet for å unngå dette dersom hode fester seg tidlig? Håper noen kan gi meg svar på dette, er litt lei av å være gravid nå..
ღVi treღ og en liten spire Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 en veninne av meg gikk 1 mnd med hodet festet. men det er forskjellig fra person til person. noen 14 dagernoen 2 mnd... man vet aldri. det er den lille som bestemmernår den er klar til å komme:)
Malin...sin...mamma06 Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Dette er noe jeg også lurer på... Er også i uke 36, men vet ikke om hodet er festet.. Tror mest sannsynlig det er det, har vært innlagt m premature rier,og hadde 1cm åping for 1uke siden, så ting er allerede modnet greit her.. Skal til legen litt senere i dag, så da skal jeg spørre!! Skriver svar senere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå