Gå til innhold

Hemorider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om man kan ha hemorider som ikke gjør vondt i det heletatt, men likevel blør en del? Lurer på om det er det jeg har fåt. Bør det behandles så lenge det er helt smertefritt? Tror de ligger på innsiden. Har ikke kommet ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått hemorider som ikke gjør vondt men som blør noe. De kan også klø, men dette startet mest etter behandling. Det er ikke akkurat dette man har lyst til å løpe til legen for, men er helt normalt og de forsvinner fort når man begynner behandling. Men hvis du ikke gjør no med det eller venter for lenge...da kan de bli vanskelig å få bort. Ta en tlf til jordmor feks, det var hun som tittet på meg.

Skrevet

Jeg har også fått hemorider men min er utvendig... Den blør litt hver dag... Bruker salve 3 ganger om dagen... Noen som vet hvor lang tid det går før den er borte igjen`?? Er vond.. Å fikk den for jeg er ofte hard i magen...

Skrevet

jeg har også fått det, og slik jeg skrev i et annet innlegg her for noen dager siden så hadde jeg ikke smerter eller noe som helst(blødninger osv), har faktisk ikke gått på do så ofte som jeg gjør nå heller så vet ikke hva det kan komme av.

Den salven jeg ble anbefalt er alcos-anal, eller noe i den duren, det er den de anbefaler til gravide, men mange sverger heller til stikkpiller enn kremen, jeg har smurt meg i 2 uker, morgen og kveld, men de er der fortsatt så jeg vurderer nå stikkpiller.

Skrevet

Er det på resept eller får du det uten på apoteket?

Skrevet

den kjøpte jeg uten resept på apoteket(alcos-anal) skal innom idag og kjøpe stikkpiller, jeg ville prøvd begge deler.

Skrevet

Hei,

det som til slutt hjalp litt for meg var å smøre honning på hemoridene.

Om de anbefaler scheriproct eller ikke til gravide kommer an på hvor stort problemet er for den enkelte er min erfaring.

Det skal være et stoff i scheriproct salven som ikke er veldig gunstig for oss gravide å bruke, mens det ikke er det stoffet i alcos anal salven.(husker ikke helt hva det hetet men kanskje kortison??).

Skrevet

Mange hemorider forsinner ikke selv med salven. DEt er ogs stor sannsynlighet for at du da vil få flere under fødselen. Mine måtte til slutt opereres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...