Gå til innhold

Serinas_mamma!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste svaret ditt i den gråte-tråden, og må si jeg er mer enn sjokkert. Mener du virkelig dette, at du lar barnet ditt gråte til hun sovner av utmattelse??

Jeg har sett mye sløvhet og ting jeg ikke syns er forenelig med barn her inne, men det er første gang jeg ser noe som grenser til barnemishandling. Og jeg tar ikke det ordet ofte i min munn. Hadde jeg vært naboen din, hadde jeg tatt en bekymringstelefon.

Tenk deg om!!

Her er innlegget ditt:

Jeg føler meg ikke slem eller noe når jeg lar jenta mi ligge å skrike litt. Kan nesten ikke ta hun med overalt i huset når ting skal gjøres, hun sovner av utmattelse til slutt som regel. Jeg vet når hun er sulten og vil ha kos, det høres på gråten, og da tar jeg henne selvsagt opp!

Jenta mi er i dag 3 uker...

Serinas_mamma

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Senere skrev hun at hun skrek bare 10 minutter. 10 minutter er lenge for en på 3 uker. Men enda verre å la henne skrike til hun "sovner av utmattelse.." Å sovne av utmattelse fra skriking høres ikke bra ut og er ikke noe en på 3 uker burde oppleve. Stakkars unge sier jeg og jeg mener det. Hun lærer til slutt at det nytter ikke å skrike på hjelp for hun får ikke hjelpen hun behøver..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...