Gå til innhold

puppene har begynt å lekke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Velkommen etter! : )

Er mest fra venstre puppen at det renner hos meg, og da er det hvis jeg ligger på venstre side om natten sånn at den blir litt klemt. Har lagt et brettet laken under meg i den høyden, sånn i tilfelle at vi ikke skulle våkne av det (samboeren våknet på en stoor våt flekk første gangen). Fra høyre siden kan jeg se at det er en dråpe der, men ikke sånn at det bare renner.

På dagen går det foreløpig bra, vet enda ikke hvor man får kjøpt ammeinnlegg, og håper jeg slipper å måtte finne ut av det sånn i all hast! : )

Kan se at det har lekket litt i bh'en men det er ikke sånne mengder at det blir vått og går gjennom.

Ammeinnlegg kjøper man på vanlig butikk, der hvor du finner bind, shampo osv :)

Ellers finnes det ammeinnlegg i ull. Mange anbefaler det, men jeg synes det bare ble styr forrige gang, og anbefaler det ikke. Da er det likere med natusan sine engangs :)

Annonse

Disse papirammeinnleggene henger seg fast i våte brystvorter og det er AU!! Når man tar av innlegget, så følger huden på vorten med... det er ille vondt, jenter.

Derfor bruker jeg innlegg i ull, men papirinnlegg på utsiden, slik at det ikke blir vått utenpå genseren.

Velkommen etter...

Her lekker det stort sett nå natten og hvis jeg ligger på "magen", men jeg hadde også tre fiiiine flekker på T-skjorta etter å ha vært på besøk hos en venninde med småbarn:-( Utrolig kjipt, vil jo ikke begynne med ammeinnlegg enda, da... Det jeg pleier å gjøre hvis jeg vet at jeg skal ligge på "magen" (feks. hos fysioterapuet, på yoga e.l.) så bretter jeg et dopapirtørk og legger inni BH'n. Da lekker det ihvertfall ikke igjennom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...