Snart4:) Skrevet 12. oktober 2006 #1 Del Skrevet 12. oktober 2006 Har bestemt oss for Frida som første navn, men vil ha et andre navn også. Er litt usikker på Eline! Si hva dere syns! Er åpen for andre navn som passer til Frida:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #2 Del Skrevet 12. oktober 2006 Frida Eline passer bra kom ikke på noen som passet bedre heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moon and starlight Skrevet 12. oktober 2006 #3 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg synes Frida Eline var kjempefint! Andre forslag: Frida Elise Frida Sofie Frida Louise Frida Juliane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spuntemor Skrevet 12. oktober 2006 #4 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg leser en bok for datteren min om Frida Tomasine... Kan det være noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #5 Del Skrevet 12. oktober 2006 Frida Eline var jo kjempefint! Men hvis du har lyst på flere alternativ: Frida Helene Frida Sofie Frida Marie Frida Malene Frida Nadine Frida Olivia Frida Rebekka Frida Viktoria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snart4:) Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 12. oktober 2006 Tusen takk for tilbakemeldinger. Mange gode forslag fra dere. Men jo mer jeg "smaker" på Frida Eline, jo mer fornøyd blir jeg. Så vi går nok for det navnet:). Jammen ikke helt lett heller å bestemme seg i vrimmelen av vakre navn;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2006 #7 Del Skrevet 14. oktober 2006 Helt enig! Ikke lett å velge navn, men jeg syns Frida Eline var et kjempefint navn. Gå for det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 15. oktober 2006 #8 Del Skrevet 15. oktober 2006 Nydelig navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå