Gå til innhold

April: Brød?


*smil* m/ snupp06 & gutt 07

Anbefalte innlegg

Har dere begynt med smaksprøver på brød? Når er det vanlig å begynne med det? Gruer meg, er så redd hun skal sette det i halsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøvde en formiddag, men det var ikke særlig populært. Mange nye smaker, jeg hadde leverpostei på.Jeg skal prøve nå snart for hun er mere interessert i å tygge på ting nå syns jeg. Men denne gangen tenkte jeg at hun skulle få en skorpe å tygge på.

 

Helsesøster sa at det var bare å prøve, fordi dem bløter dem veldig opp i munnen før de svelger. Så vi behøver ikke engste oss for at de skal sette den i halsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Skal prøve. Er det annet pålegg enn leverpostei som er ok? Prøvde nemlig litt av det på fingeren, og det var IKKE populært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss! Det var tidlig. Jeg fullammer fortsatt! Tror ikke jeg vil begynne med brødmat før babyen er i alle fall 8-10 mnd! Ja, ja alt går vel ann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsesøster anbefalte meg å gi brød fra min gutt var 5 mnd. Han var da ikke særlig fornøyd med pupp eller flaske, og fremfor å gi 3 grøtmåltider startet vi med brød. Og det var populært! jeg ga selvsagt bitte-bitte små biter, og var det antydning til at han hostet snudde jeg ham jo nesten på hodet;) Men nå en måned etter går det kjempe fint, han spiser ei skive til lunsj, og tygger som bare det (dog uten tenner). Hos oss er leverpostei favoritten, men vi bruker også makrell i tomat, ost, kokt skinke (små biter!), fruktmos eller bare smør. Men det går mye i leverpostei, da er det baare "mmmm" med en eneste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...