♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Ville bare sende deg noen gode tanker i dag... Krysser fingrene for at alt går fint ! Klem fra vilsågjerne.
Gøril og Jesper :) Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 så koselig vennen. I morgen blir jeg ruger.. Må nesten skrive ett eget innlegg om det, siden jeg lovte og komme med oppdatering Klemmer til deg som er så snill og tenker på meg
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2006 Heier deg litt videre jeg Gøril... Siden jeg vet at klokka elleve blir du ruger... Lykke til Gøril,dette skal gå greit... Så får du nyte høstsolen i Trondheimsbyen etterpå Klem fra vilsågjerne.
Gøril og Jesper :) Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Takk for at du heia litt ekstra på meg i dag, jeg tror det var akkurat det som skulle til Men den høstsolen må jeg vel se lenge etter, for her regner det ... Men hva gjør vel det? I dag er jeg bare sååå glad, og utrolig letta sender en stor klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå