Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Hjemme har jeg Teddy'n i vippestolen når han spiser. Han er fortsatt nybegynner og veiver forferdelig med armer, tuller med tunga og snur på hodet. Når vi har vært borte har jeg brukt bilstol eller vogn i skråposisjon. Men det er jo ikke alltid man har tilgang på vogn/bilstol... Skjønner virkelig ikke hvordan jeg skal få til å mate ham på fanget når han er så "vilter". Hva gjør dere når dere er ute på vift? Tips mottas med takk )
Leah & Marcus & Tilda Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Her må jeg holde fast armene ellers er det mat overalt, enten han sitter på fanget, i høystol eller vippestol.
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Nettopp! Og jeg må gjerne underholde litt med en leke også, for at ikke hodet skal rotere i vildensky. Når han da sitter på fanget, har jeg rett og slett ikke nok hender til å få kontroll på tøysegutten min.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 jeg setter meg i sofaen med beina på bordet, så sitter han oppå meg igjen, men hodet på knærne mine, og beina sine på brystet mitt, hvis du skjønner? (dåårli å forklare) så gir jeg han en leke som han studerer, eller passer på hunden sitter nær (den er veldig interessang) jeg lar han også hjelpe til å ta skjea inn i munnen, da har han liksom en oppgave å konsentrere seg om! han er 6mnd snart, og var 4 når vi begynte med dette!
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 Takk for tipset - Det skal jeg prøve! Jeg skal på "åpent barseltreff" senere i dag. Kanskje litt upassende å ha beina på bordet der, men det kan hende det går like greit å sitte på gulvet med ryggen inntil en vegg, og med bøyde knær... (har du forsøkt det?) . Gutten min er 5.5mnd. Mye rart man skal stri med =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå