Moniken, mamma til 3 Skrevet 12. oktober 2006 #1 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg er sykemeldt pga kynnere, og som jeg sikkert har nevnt tidligere så var jeg innlagt i noen dager med kynnere som man mente var gått over til premature rier. Da jeg kom hjem fra sykehuset fikk jeg streng beskjed om å holde meg i ro, og det kan jeg godt forstå for det skulle ingenting til før kynnerne satte igang igjen med full styrke. Jeg måtte til stadighet bruke av Bricanylen (riehemmende) jeg fikk med fra sykehuset. Men så bestemte jeg meg for å prøve akupunktur, og det tror jeg faktisk hjelper! Etter at jeg begynte å få nåler i meg kan jeg faktisk være langt mer aktiv enn jeg kunne før. Jeg kan ikke akkurat løpe maraton, men jeg klarer å gå i butikken, og det er ikke dårlig bare det.. Nå har jeg t.o.m. begynt å jobbe 40 % igjen. Vet ikke om det går, men jeg vil så gjerne prøve. Så, jeg garanterer ingenting, men hvis du er plaget med mye kynnere kan jeg absolutt anbefale å prøve akupunktur. Jeg har hvertfall klokketro på dette, og som dere vet; tro kan flytte fjell Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6653354-tips-til-dere-som-plages-av-mye-kynnere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå