Leola Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Sliter skikkelig med navn. Guttenavn har vi nesten ingen av. Har en sønn som heter Mathias fra før. Problemet er at alle navnene vi liker er sånne ultra moderne navn. Sambo har skikkelig lyst på Emma Sofie. Men jeg vil ha enten eller; Emma eller Sofie. Men jeg liker ikke at de er så populære, så nå har jeg begynt å tygge litt på Sanna, og liker det bare bedre og bedre. Sambo begynner faktisk å få smaken på det også! Er jo ikke et veldig vanlig navn (ennå), har aldri hørt om noen her omkring som heter det. Men hver gang jeg nevner det for noen så rynker de litt på nesen. Noen mener at det høres ut som om det mangler noe. Men slik var det jo når f eks Sander ble moderne også, og nå er jo det kjempepopulært. Kan dere komme med deres mening??
*Lucia* Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg syns det var kjempe fint!!! Sliter veldig med navn vi også! Venter jente (mest sannsynlig :-) og der er det helt håpløst. Akkurat som deg liker vi de moderne navnene..... Av guttenavn har vi kun 1 : Jonas. Men det er sikkert bare fordi vi venter jente. Skulle det vise seg å være en gutt så blir vi nok usikre der også! :-) Men Sanna var fint! :-)
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Kjempefint navn ) kjenner ei som heter Sanne...... men ingen som heter Sanna! Gå for det du!!!! c",)
Snupidupi Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Sanna va et fint navn ja... Slit med å finn ut ka den lille i magen ska heite... veit jo ikke om det e jente eller gutt heller da... Vil heller ikke ha et sånnt typisk mote navn... vanskelie greier...
Leola Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2006 vet ikke kjønnet vi heller, men har litt følelse på jente av en eller annen merkelig grunn. Av guttenavn har vi Noah, Jonas, Tobias (alt for likt Mathias).
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #6 Skrevet 12. oktober 2006 Sanna er omtrent like pop som sofie..eg veit om fleire som har døpt jentene sine det siste året...og sanna e et ganske så jålete navn. Men smaken e som baken - velg det dåkke lika best sjøl!!
Leola Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2006 Oki, men her i området er det INGEN som heter det:) Mens Emma, Sofie, Mathilde osv går igjen i alle barnehagene.
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #9 Skrevet 12. oktober 2006 kjenner ei som heter sanne, men ingen sanna. sanna er et fint navn! ikke så vanlig heller!! kjør på det, du klem, klem
Vifikkiaugust Skrevet 12. oktober 2006 #10 Skrevet 12. oktober 2006 Syns det var et flott navn jeg! Iflg navneguiden her inne er det 477 stk som heter det i Norge i dag og da kan man ikke kalle det så veldig vanlig syns jeg da. I motsetning til Sofie som det finnes 4090 stk av! Gå for det om dere begge liker det!
*Fått#2*MIA * Skrevet 12. oktober 2006 #11 Skrevet 12. oktober 2006 Synes Sanna er veldig fint! Har en niese som heter Sanne, og jeg liker begge navnene.
mira05¤mammaen til Ingeborg¤ Skrevet 12. oktober 2006 #12 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg liker Sanna kjempegodt!!! Er det navnet jeg vil ha hvis knøttet i magen er ei jente, men min kjære nekter. Kjør på; du er heldig som kan bruke det!;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå