Gå til innhold

IKKE NOE HJELPER!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spist MASSE kanel, sterk mat og spenat. Gått i trappor, vasket golv og hatt sex. Hva mer kan man gjøre????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei er nok egentlig ikke det..at mange føler at det hjelper trur jeg er litt tilfeldig, og at det var siste puffen kroppen trengte.. Trur nok kroppen gjør som den vil når den er klar for det. Hjelper ikke med stort her heller :o)

Får lide oss gjennom det..

Skrevet

Du får vaske vinduer og gå en lang tur etterpå. Til slutt får du kjøre en tur på en humpete vei.

Det er mange tips, men ingen ting hjelper hvis ikke babyen er klar.

Andre ting jeg har hørt er ananas og tonic-vann.

Lykke til!

Skrevet

Du kan jo prøve å henge deg i taklampa og svaie fort og hektisk frem og tilbake... Da har jeg hørt at ungen skal plumpe ut på en to tre...

Skrevet

Har prøvd det meste jeg også. Hjelper ikke en dritt. :( Skuffa!

Skrevet

ingen ting som hjelper her heller! men idag tenkte jeg prøve en ss lakserolje!

Skrevet

Vente til han er ferdig........................

Skrevet

nei ingen ting hjelper. Hvet jeg er moden, og har 4 cm åpning. Vannblæra ligger godt nedi, og jordmora kan kjenne hodet på babyen. Men babyen, den vil bli der den er. Har ul. i dag...

Skrevet

Nei, men det hjelper å sitte og være SUR!!!!! Det gjør jeg!!!!!! :0/.....................................................................................................................................................................eller ikke,men har gått tom for ting som får tiden til å gå

Skrevet

ingen som har et super råd som virker på alle å envær da! jeg vil ha ut jenta nå!!!

Skrevet

hadde det bare vært så lett så.. eneste som hjelper er å smøre seg med tolmodighet, ungen kommer når den er klar for det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...