Gå til innhold

Testet i dag, 1 dag før IKM

Anbefalte innlegg

...testen ble desverre negativ:-(

Så murringene i magen er vel tanta som ligger å lurer.. Jeg som hadde håpet at det ville funke denne gangen, så jeg kunne fortelle det til familien i jula.. Blir jeg gravid neste mnd må jeg vente med å fortelle det til januar... over tlf, siden jeg bor 60 mil unna :-( Kjedelig!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6653225-testet-i-dag-1-dag-f%C3%B8r-ikm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei...

Du må ikke ta sorgene på forskudd da :) Etter som jeg leser her inne er d mange som tester litt for tidlig og får neg, men som tester pos noen dager senere...

Uansett, om du blir gravid neste mnd, kan duvel fortelle d i jula? Eller føler du d blir for tidlig?

Krysser fingrene for deg litt til jeg, kanskje kanskje kanskje... ;)

Ha en fin dag uansett! :)

Spiller vel ingen rolle når du forteller det vel! Det viktigste er vel at du faktisk FÅR fortelle det :-) Selv skulle jeg hatt en liten en på 9 måneder nå,men sånn ble det altså ikke, jeg mista. Det har ikke lyktes for oss etter den gang,så det eneste jeg tenker på er om jeg i det hele tatt blir mamma noen gang. Når spiller mindre rolle,men selvsagt heller før enn senere..

Opp med hodet,du skal se at det ikke går lang tid før det skjer noe,kanskje tester du positivt om noen dager. Siden du er ganske "fersk i gamet" her,så kan det jo være at du ikke har helt styring på syklusen enda(har du brukt p-piller til nå?),at du testa for tidlig denna gangen:-) Ingen TR= fortsatt håp!

Lykke til!

*klem*

Håper du har rett!:-) At jeg kanskje kan være gravid likevel.. Jeg har syklus på 36 dager og gikk på piller ut juli. Vil ikke fortelle det til noen før det har gått 12 uker.. Syns det blir for vanskelig å fortelle viss jeg mister..

Men jeg forbereder meg på TR og tar det som en pos overraskelse viss hun ikke kommer.. Føler meg litt mindre stressa og slått meg til ro etter neg test egentlig.. Jeg er altfor utålmodig!! :-)

Ikke meningen å virke så negativ!! Vi har jo ikke prøvd så lenge som mange andre..

Takk for positivt svar og lykke til, til dere også!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...