Gå til innhold

Oktober: 3 dager over, flere overtidsdamer??


mrs1984

Anbefalte innlegg

god morgen!

flere som er like skuffet for at det ik har skjedd noe i natt heller??bare hatt mye modningssmerter....vi få smøre oss med tolmodighet!!!!!

hvor langt er dere over? når blir dere evt satt i gang?? jeg er 3 dgr over og blir satt i gang fredag 20 om det ik har skjedd noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 7 dager over, og vet ikke hva som skjer hvis jeg ikke har født til nesten uke...Kan ikke gå OVER 14 dager!!!!! Håper noe skjer med oss snart, for jeg blir også SÅ skuffet hver morgen da d ikke er tegn til forandring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager over og forferdelig lei av å vente :-(

Lå med modningsrier i natt fra 03.30 - 06.00 ... også ga det seg igjen.

Argh... begynte å bli litt vonde også. Æsj så ergelig... har gått med modningsrier siden fredag så det begynner å bli nok nå syns jeg.

 

KOM UT!!!!!!!

 

Like håpefull hver kveld og like skuffet hver morgen.

Blir vel satt igang rundt 22.10 - men har ikke noen klar avtale på det ennå. Skal EVNT. på aller siste overtidskontroll 20.10. Men dit har jeg ikke tenkt meg - for da skal jeg ha født!!!

 

Hold motet oppe :-) Jeg prøver så godt jeg kan - men fy det er litt vanskelig må jeg innrømme.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff ja, like skuffet hver morgen nå...

snart 2 uker siden slimproppen gikk og over 2 uker siden legen trodde jeg kom til å føde i løpet av den natten.!!!modningsrier og murringer hver natt de siste 3 ukene, han må jo være klaaaar nå!!!!

hold motet oppe dere også! uansett ik så lenge igjen nå...

syns alle her inne føder før tiden jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...