Gå til innhold

hjelp....bittelitt blod på papiret...

Anbefalte innlegg

Skrevet

uffff...

er så redd nå altså... men det har gitt seg, og det var kun bittelitt blandet i utfloden, såvidt det vistes...

åååh... er 13+2 i dag, og hadde sex i går kveld.. ehehm... rødme..

og det var ei stund siden også...

noen som kan hjelpe? gi meg noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

når man er gravid så er det vanlig å blø litt etter sex, det er fordi slimhinnene i kroppen blir skjørere :-)

Så om det ikke kommer mer så kan du bare slappe av :-)

Skrevet

Jeg hadde det samme i går på jobb. Har tidligere vært på legevakten med det samme problemet. Legen sa den gang at det var på grunn av tynne slimhinner, slik at blodårer i skjeden sprakk. Det skjedde spesielt etter at man hadde hatt sex. Ingen av gangene hadde jeg hatt det, men det var nå så skjørt der nede pga graviditeten at det var lite som skulle til. Hvis jeg fortsatte å blø, så skulle jeg ta kontakt med legen, men hvis du ikke har noen magesmerter, så gikk det bra. Jeg fikk beskjed om å holde meg i ro i 2 uker, og ingen sex. Mest på grunn av at hvis det gikk galt, så skulle jeg slippe å tenke at det var på grunn av sex at det gikk galt. Så nå tar jeg det med ro igjen, og avventer litt. Er 12+6 i dag.

Skrevet

takk for svar jenter..

jeg veeeet jo egentlig alt dette jeg og.... men uff... det er så fælt..

og har litt småvondt i magen, men det har jeg hatt litt sånn til og fra i det siste.. pga av livmora strekker seg tror jeg. det er ikke sånn skikkelige auauau-smerter...

hehe.. satser på at alt går bra..

Skrevet

Du kan jo ringe legen, hvis det får deg til å slappe bedre av.

Jeg hadde små-blødninger i starten av svangerskapet. Gikk rett til legen, og fikk time til UL med en gang.

Jeg trodde egentlig ikke at noe var galt siden det kom så lite blod, men visste at sjansen for å få se babyen var stor hvis jeg gikk til legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...