meg og min lillle sønn Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 eller fødselsforberende akupunktur som de heller vil kalle det Er jo noen uker til enda men. om 3 uker ! Vet jo ikke om det har noe for seg, men litt gøy å prøve Noe av grunnen for at jeg vil prøve er også at jeg vil kjenne hvordan nålene føles. Har tenkt på akupunktur under fødselen, men fordi jeg har "nåleskrekk" føler jeg at fødselen ikke er tiden for angstanfall ;/ Noen som har prøvd slik akupunktur? (samme som skravle)
Frk. Sol Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 3 uker igjen til termindatoen? Syntes sånt høres spennendes ut jeg. Hvor mye må du betale for denne herligheten?
meg og min lillle sønn Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2006 3 uker til modningsakupunktur-timen Termin 5 desember! Hun sa de anbefalte å begynne i svangerskapsuke 35. Men vet praksisen er forskjellig avhengig av hvor du spør.. 300kr pr gang. anbefaler 1 gang pr uke fra uke 35-37, og så litt hyppigere fra uke 38 og til fødsel. Om det har noe for seg, aner jeg ikke. Men tenkte å ta meg råd til et par behandlinger hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå