Gå til innhold

hvor negativt er det me menssmerter...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har fått 3 barn, hvor de 2 siste er ivf-barn, men totalt har jeg vært gravid 9 ganger, og mens-murringer trenger ikke og være negativt, da jeg har hatt dette hver gang jeg har vært gravid.. så ikke fortvil, eller ta sorgene på forskudd.. ønsker deg lykke til!!! =)

Takk for svar:) Vil jo så gjerne, men som andre vanlig "normale" som leter etter graviditetssymptomer leite eg etter mensen symptomer... Ikkje heilt 12-4 i denne perioden, føle der henge ei svarte sky over skallen!!!!:)

Ikkje noe enkelt nei!! For å sei det sånn eg har overbevist meg sjøl om at mensen e rett rundt svingen... NORMAL for tiden...??? Ehhhh neeeei..:)

Klem

Hei Hei..vennen...

Ikke fortvil enda...Det er vel ikke lenge til du skal teste deg???

Krysser alt som går ann å krysse for deg..Håper det er din tur denne gangen...Håper å få tilbakemelding fra deg om hvordan det går med deg...

Massse lykke til ..:):)

Prøv å tenk postivt..vet det er leter sagt enn gjort..men vi må holde motet oppe så lenge vi kan..

Stor klem fra meg til deg..!!

Annonse

Har ingen erfaring med mens-murringer, men det å tenke positivt har ingenting å si - heldigvis!! Jeg tenkte ikke positivt i det hele tatt og ble likevel gravid. Egget fester seg ikke med tankegang- da tror jeg alle her hadde blitt gravid!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...