Gå til innhold

Da har 1. icsi forsøk gått til h****** :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk satt inn 2 egg den 30. sept, og var så optimistisk. Trodde virkelig det skulle være vår tur denne gangen, og at alt skulle gå bra. Har sliti meg igjennom egguttak uten bedøvelse, overstimulering, sykmeldinger og dritt!!! Trodde ihvertfall ett av eggene skulle feste seg, men neida...

Begynte allerede på fredag med småblødninger, men trodde det skyldtes Crinone. Var sånn hele helgen, og natt til tirsdag satt jeg oppe med kramper og kjempe smerter i magen. Fikk sove noen timer, og når jeg våknet hadde jeg blødninger jeg ikke har opplevd maken til... Ringte Riksen å fikk til svar at jeg skulle ta blodprøver på torsdag som avtalt, og ringe inn på neste mens. Men nei takk!!!

Nå skal kroppen min få hvile noen mnd, etter 4 operasjoner, 1 AIH og 1 ICSI på 11 mnd. Sykepleieren på Riksen var veldig forståelsesfull, og har fått time til samtale etter blodprøvene er tatt i morgen!

Takk for at du leste min frustrasjon :o)

*Klemmer fra*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:-(( Uff dette såg jeg nå,før jeg spurte deg. Det var ikke noe kjekt:-(( Uff,går det greit,etter forholdene tenker jeg på. Det er ikke rettferdig alltid,det er sikkert og visst:-(

Gir deg en trøsteklem,selv om ikke det hjelper. Men vit at jeg føler med deg

Skrevet

Uff dette var trist! Du har jo virkelig vært igjennom nok nå, hadde vært så fortjent å lykkes!!!!!!!!!!!

Kan sikkert være godt å ta en pause nå ja, det trenger både du og kroppen din! Viktig å hente seg inn mellom slagene...................

Godt du får en samtale, det er bra å få vite mer og også på en måte bearbeidet det du går igjennom.

Ta vare på deg selv nå, hvil ut og gjør ting som er bra for deg:o)

Trøsteklem

Skrevet

Tusen takk for trøsten, det varmer :o)

Jeg føler at jeg trenger litt ro, det har gått slag i slag siden okt-nov i fjor. Skal bli godt å komme på Riksen i morgen å "åpne ventilene" litt. Føler det har skjedd mye underveis som kunne vært unngått.

Vi skal gifte oss i mars, så har et bryllup å planlegge i tillegg. Ingen fare for å bli arbeidsledig ihvertfall, men er oxo veldig godt å ha noe pos å se fram til :o) Så i morgen skal jeg hente brudekjolen min, nå som jeg vet at jeg ikke vil få mage...

Masse klemmer fra

Skrevet

Hei hei..

Trist å lese, skjønner godt du ønsker en pause.. Du høres ut til å ha gått igjennom masse på den tid, og kroppen har godt av å puste litt ut.. Men ja det e j...... frustrerende, vondt og leit når det ikke går som me ønske..Det e litt av ein prosses på godt å vondt.. Godt du har noe å se frem til, gjør ting litt lettere..

Skal og gifte meg i februar, så går ikkje dette bra så blir det kun bryllup på meg fremover:)

Lykke til me alt:)

Skrevet

Mayla da!

Dette skulle jo ikke skje! Nå var jeg her inne for å sjekke at alt var bra med deg, også leser jeg dette innlegget ditt. Så FRYKTELIG urettferdig verden er noen ganger. Du har vel for pokker vært igjennom nok nå!

Ta deg en velfortjent pause og KOOOS deg med bryllupsplanleggingen, det er veldig koselig! Grattis med at du skal hente bryllupskjolen din idag, det er STAS!

Jeg tenker masse på deg Mayla, og håper på bedre tider for deg nå. Neste gang skal det gå bra!

Ha en god og avslappende helg, så snakkes vi snart igjen!

Masse varme klemmer fra

Skrevet

Huff da! Det var trist at det ikke gikk veien. Skjønner godt at du tar deg en hvilepause nå med alt du har gått igjennom.

Ønsker deg masse lykke til videre mayla. Håper du lykkes.

Trøsteklem fra

Skrevet

Sender deg en trøsteklem jeg også.

Lytt til kroppen din, så får du komme sterkere tilbake!

Skrevet

Uff, dette var trist... Det er jammen hardt... Håper du får samlet krefter til ett nytt forsøk i det nye år :o)

Mange klemmer fra

Skrevet

Uff, så trist å høre... ja tror det er viktig å lytte til kroppen nå.. får håpe du lykkes snart og at du får din spire.....

Sender over en STOR TRØSTEKLEM....

Skrevet

uff det var trist og høre:(

sender deg en trøsteklem

Skrevet

Nei stakar deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette er utrolig urettferdig...Skulle vært deres tur nå. Er virkelig lei meg på deres vegne. Skjønner du vil ha en liten pause nå. Alt føles så meningsløst.....

Vi lyktes heller ikke på første forsøk. Blødningene som kom etterpå var helt SINNSYKE. Aldri blødd så mye før.... Ble faktisk skremt..... Det gjorde Brumm-mannen og. Det rant over alt...... Akupunktøren min sa det var veldig positivt, det betyr at jeg hadde en tykk slimhinne- noe som er veldig positivt. Men den trøsten hjalp ikke akkurat da...Men hjelper å tenke på i ettertid.

Dette skal gå bra vennen min. Jeg sender deg MANGE MANGE trøsteklemmer. Ord blir fattige.....

KLEMMER

Skrevet

Sender seg en trøste-klem her også, kos deg med bryllupet - det er godt å ha noe fint å se fram til:-)

Klemmmmmmmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...