Gå til innhold

Noen her i kveld da:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurte på en ting jeg ikke fikk svar på sist jeg snakket med deg. Blir man sykemeldt når man tar ut/setter inn egg? Aner jo ikke jeg som ikke har vært gjennom det ennå. Eller er man såpass bra at det daglige fortsetter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får følge med på sidene deres utover vinteren da...

Man får sykmelding for den dagen man tar ut egg, og dagen etter. Får oxo sykmld for den dagen man setter inn, men dagen etter kan man leve som normalt. Bare å spørre det vettu :o)

Skrevet

Ja greit å kunne spørre noen som har vært gjennom det.-) Det er liksom så mye man lurer på innimellom. Men skulle ikke du tidlig opp,stakkar? Så sitter jeg her og holder deg våken. Har fri til fred ettermiddag jeg:-)

Skrevet

Det skal du ikke tenke på, hadde sikkert sittet oppe uansett.

Hva jobber du med, som har fri så lenge?

Skrevet

Jobber i psykiatrien,et bofellesskap for mennesker med psykiske lidelser. 65% stilling og da har man en del fri:-) Gjør på du da?

Skrevet

Hørtes ut som en interessant jobb!

Jeg holder på med omskolering. Er utdannet ambulansearbeider, men det fungerer dårlig i kombinasjon med leddgikt.

Så nå leser jeg Arbeidsledelse, bedriftsøkonomi, lønns- og personallovgivning. Tungt, men da kan jeg velge å vrake i jobber etterpå forhåpentligvis.

Skrevet

Ja er sikkert tungt,men viktig å velge noe man har jobbmulighet i også. Nok av dem som studerer i det uendelige og ikke får jobb etterpå. Ambulansarbeider,er det det samme som amblansefag? Er jo en spennende jobb det da i så tilfelle. Men hjelper jo lite det når du ikke kan jobbe med det:-( Synd om du hadde jobbet en stund og trivdes?

Skrevet

Ja det er det samme. Visste om sykdommen før jeg begynte, men tøyde grensene hele tiden mens jeg gikk på skolen. Ville ikke være noe dårligere vettu, og det endte selvfølgelig med at jeg ble mye verre. Trivdes veldig godt, men det fungerte dessverre ikke :o(

Håper på å få en litt mer variert stilling når jeg er ferdig med studiene, slik at jeg kan gjøre litt forskjellig.

Skrevet

Nei,nå tror jeg at jeg må ta natta. Ser stjerner her jeg sitter nå hihi.-) Så håper vi snakkes igjen. Så ønsker jeg deg mass lykke til i morgen:-)

Natta

Skrevet

Trist når man også trives i den jobben man må slutte i. Håper du trives i en fremtidig jobb. Gjør nok sikkert det når ting faller på plass. Må ha vært spennende det også,ambulansearbeider? Mye tøft der oxo er jeg sikker på

Skrevet

Ambulandefaget er kjempe spennende, absolutt å anbefale :o)

Skrevet

Hørtes ut som en plan, er 6 timer til jeg skal på Riksen.

Ser deg sikkert en gang :o) Takk for det, går nok bra skal du se.

Natta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...