Gå til innhold

Noen her i kveld da:-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, er visst vi som går igjen her på nettene ;o)

Skrevet

Hei.-) Så koselig.

Hvordan går det? Har tenkt på deg:-) Håper alt er bra

Skrevet

Hyggelig å kunne "treffes" på denne måten. Må snart legge meg men, har time på Riksen kl 9 i morgen. Må opp 7.30!

Har nettopp skrevet ett kjempe langt innlegg, kan jo lese det hvis du gidder...?!?! Hvordan er det med deg?

Klem

Skrevet

Uff,ja leste den etter jeg hadde spurt. Kjempe trist. Lei meg på dine vegner.-( Joda med meg går det greit,skal ikke klage. Er så forferdelig urettferdig....skal ikke være for alle likt,dessverre.

Men ha håpet med deg,selv om alt er mørkt og tris nå... Vet akkurat hvordan det er ,man har et håp bare for å havne i kjelleren igjen:-(( Men en dag,er vel vår også:-) Det håpet må vi klamre oss til

Skrevet

Takk for svaret på innlegget :o)

Det går egentlig veldig greit, får bare litt dilla innimellom. Var verst i går, rett etter at jeg hadde snakket med Riksen.

Vi får bare ta en ting av gangen, men er veldig glad jeg nå har bryllupet å konsentrere meg om.

Skrevet

Ja forstår. Har det på samme måten rett etter ting ikke går som ønsket. Men det har vi vel alle... Får vi samlet oss så kommer det seg,selv om det går opp og ned.

Gifte deg? Koselig,når da? Veldig bra du har noe annet også å tenke på fremover,slik at alt ikke dreier seg om en ting....Vet det er vanskelig men utifra det jeg snakket med deg så virket du som ei svært oppegående og fornuftig jente. Misforstå meg rett, alle har sine dager der man har lyst og ...ja,akkurat:-)

Skrevet

Noen bryllupsreise planer da? Om det er i nær fremtid da og dere har tenkt så langt? Bra du har andre ting og tenke på oppi all prøvinga.

Skrevet

Det som ikke dreper deg, gjør deg sterkere! Og det er sant, det kan jeg skrive under på... Vi er veldig flinke til å syns synd på oss selv, og da er det godt å ha noen å snakke med, som feks her :o) Men man kan jo ikke ligge nede for bestandig heller... Vi bestemte derfor å gifte oss, får å ha noe å se frem til hvis forsøket gikk til h*****. Har mistet 3 ganger tidligere, og vet derfor at det hjelper VELDIG å ha noe annet å henge fingrene i de første mnd. Bryllupet skal stå 24. mars, på mitt hjemsted, og jeg gleder meg veldig :o)

har vært litt avventende med reise, men har lyst til å reise til: Mexico, Malaysia, Thailand eller Brasil. Klarer ikke å bestemme oss, så får se. Men tur blir det ihvertfall uansett :o)

Skrevet

Sant så sant:-)

Av plassene du nevnte har jeg vært i Mexico og der var jo bare helt fantastisk. Vi var der i August.Er absolutt til å anbefale. Har aldr badet i klarere sjø,men det var jo det karibiske hav oxo da:-) I asia har jeg kun vært i Malaysia og kunne selv tenke meg Thailand:-) Veldig hyggelige mennesker. Brasil vil jeg gjerne til neste år,men han jeg deler avisen med,er visst litt skeptisk...Kriminalitet,ja ok,men det er det i Mexico oxo men merket ikke noe der vi var

Skrevet

Jeg har litt dilla for lange flyreiser da, så det kan jo bli spennende ;o)

Mexico høres, og ser, veldig fantastisk ut! Vi får se hvor mye cash vi får i bryllupet oxo, før vi bestemmer oss helt. Har tenkt å drøye turen til utpå sommeren...

Skrevet

Ja,men husk sommeren er ei fin tid. Da er det ikke høysesong i asia el mexico,brasil... derfor vi reiste i august

Bet 10 000 pr person på flott hotell og all inclusive,mat og drikke så mye du vil og orker:-) Reiser nok på samme tid neste år vi, i og med at vi planlegger husbygging i 07

Skrevet

Det var ikke dyrt, har du linktil hotellet?

Vi får se nærmere på reise, etter at neste forsøk er planlagt. Riksen snakket på april/mai, men vi får se etter samtalen i morgen.

Skrevet

Vi reiste med apollo til riviera maya,utenfor cancun. Nei det er ikke dyrt når man tenker på hvor lanft det er og hva vi fikk for pengene. Kunne spise og drikke (alkohol oxo) det du ville fra 9 om morgenen til 2 på natta. Var der ei uke før vi brukte 1 kr vi:-)

Skrevet

Peuerto aventuras heter plassen, med playa del carmen som nærmeste by og shopping muligheter. Gikk gratis buss fra hotellet 2 ganger daglig. Catalonia riviera maya heter hotellet

Skrevet

Sitter å leser på sidene til Apollo nå, kanskje det blir tur???

Tusen takk for tipset!

Skrevet

Hvilket hotell bodde dere på?

Skrevet

Bare hyggelig:-)

På oss blir det nok Brasil,om jeg får det som jeg vil da:-)

Lange flyturer men overlever det også,selv om det er ræva kjedelig. Men dere bor vel på østlandet og kommer direkte til gardemoen? Vi må til og fra gardemoen oxo,så det tar si tid

Skrevet

Catalonia:-) 4 stjerner,og helt ok. Et stort hotell anlegg. Husk de billigste turene får du om du bestiller i jan/feb da turene for neste sommer blir lagt ut

Skrevet

Får bare beskjed om at siden ikke finnes...

Ja vi bor 15 min unna Gardermoen, så det hjelper en del. Er lokal parkeringsplass og taxi for venner og familie som skal reise t/r utlandet...haha :o)

Skrevet

Heldig der er da:-) Vå må reise land og strand og overnatte på gardemoen,blir dyrer da. Å,fikk du ikk frem siden? Hmm,gå bare inn og søk på mexico så finner du det nok

Skrevet

Ja jeg fant det frem, men det var veldig dyrt syns jeg. Siste flyet før sommeren går 26. mars, 2 dager etter bryllupet.

For 14 dager for oss to, så kom det på 45000,-.

Skrevet

Ja da er det dyrt,men tenkte dere ikke påog dra itil sommeren da

Skrevet

reiser dere i juni,juli el aug så er det fra 10 000 0g oppover pga lavsesong,men temperaturen var helt flott:-) Men turene for neste år, etter mars blir ikke lagt ut før i des/jan så må bare følge med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...