Gå til innhold

Hvordan fortelle mannen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenkt masse på dette jeg og:)

Har masse ideer:

1. pakke inn testen og gi dem som en gave

2. Sende mms bilde av testen og ikke si noe

3. La testen ligge frem/lime den på speilet...ikke si noe

4. Kjøpe en body el med f.eks "pappas hjerteknuser" og gi til han

5. Kjøper en sixpac med øl og sier at nå må han feire litt med meg:) (jeg drikker seff ikke)

6. Kjøper en sigar....han er veldig sånn tradisjonell type....

+ masssssssssssse mer...

Hva med å kaste deg over han når han kommer inn døra?

Eller si til han at dere må prate sammen og forteller han at det blir ikke noe drikking på deg det nærmeste året, for du skal bli PAPPA!!!

eller lage en god middag til han og gi en liten gave med en søt body eller noe som har med baby å gjøre=o)

heihei ;) sitter og lurer litt på samme ting jeg da. Man har jo lyst å gjøre litt ekstra.

Dette her er ting jeg har plukket opp fra samtaler med venninner og på bim i det siste ;)

sende mmsbilde av den pos. testen

si det rett ut er jo en grei måte.

vis han jobber på et sted med callingopplegg, få noen til å fortelle han det over høyttaleren, eller gjøre det selv

kjøpe pittesmå sko eller ei lue eller noe og legge den på hodeputen hans eller et ennet sted.

jeg hørte engang at noen hadde hengt lapper opp med ett og ett ord på så han tilslutt fant en hel setning. Må jo seff være på en "rutinevei" i hjemmet så han finner dem i riktig rekkefølge.

ei annen venninne syns det hadde vært kult å skrive: hei "pappa her er jeg" på magen sin og sørge for at han så hun kledde av seg.

Mer eller mindre gode forslag ;) men er jo lov å gjøre det i all enkelhet å da ;)

lykke til med prøvingen!!

Når jeg skulle fortelle sambo at jeg var gravid med jenta vår fikk jeg aldri sjansen pga han så det på hele meg med en gang han kom inn døra. Jeg bare gliste helt rundt..

Nå prøver vi på nr.2 og jeg har også lyst å fortelle det en litt stilig måte. Eneste jeg har komt på til nå er at jeg kanskje kan fortelle han at vi bør kjøpe en tvillingvogn.... Må jo ha plass til begge når mor skal på shopping he he =)

Annonse

eg spurte mannen min om dette her om dagen... om han hadde noen ønsker selv.

Og han ville igrunn ha det slik som de to forrige gangene! Har var med og tok testene... eg tissa! VI venta! Leste av testen i lag!

dette kan igrunn anbefales.... lengste og beste klemmene vi har hatt!!!

Åååå nå gleder eg meg til neste gang... håper eg slipper å vente så lenge!!

Jeg hadde store planer om å gjøre noe stort ut av det,men tok testen i dag og jeg ble så oppgiret at jeg handlet uten å tenke i det hele tatt.

Jeg bare tok med testen og løp og tok rundt han jeg..Klemte han leenge;o) Vesla vår på 16 mnd skjønner ikke mye av det,men tror det blir stas...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...