Gå til innhold

Hva skal jeg egentlig gjøre??

♥Rime♥

Anbefalte innlegg

Jeg begynte å blø i går, da var det ganske lite. I natt økte det masse på og i dag har det vert som en kraftig mens. Men ikke noe klumper eller særlig vondt, mer ett ubehag i magen.

Var hoss legen i dag, han bare tok en blodprøve og kjendte på magen for å være sikker på at jeg ikke hadde bettennelse. Det var alt han kunne gjøre sa han. Jeg skulle ta kontakt videre hvis det kom klumper. Mer sa han ikke.

Når jeg kom hjem og leste litt her, virker det som alle har fått en undersøkelse, enten vaginal ultralyd, eller ihvertfall underlivs undersøkelse.

Hva bør/skal jeg gjøre? Bare vente å se? Og kan jeg være 100 % sikker på at jeg har mistet?

Jeg har to barn fra før men aldri opplevd dette, jeg e jo egentlig sikker på at jeg mistet, men hadde liksom vært godt med en bekreftelse. ¨

Var 6 uker på vei, trenger jeg en utskrapning eller hva?

Fortsetter under...

Etter at jeg begynte å blø snakket jeg kun med "damene" på legekontoret. På fredagen skaffet de meg en UL til mandag - for å sjekke om alt var OK. Jeg fikk skikkelige rier og kjente at det sprakk og blod, foster og alt kom ut. Jeg blødde så mye at jeg brukte ungenes bleier (dette var lørdag og jeg snakket i telefonen med en lege på legevakta). Mandag morgen ringte jeg min egen lege og han sa at jeg skulle gå på UL timen min. Det var veldig godt, da fikk jeg se at alt sto bra til med meg + At legen der var fantastisk.

Jeg synes du skal få deg en UL time. Få legen din til å skaffe en på sykehuset. Helst i dag, men i allefall før helga.

Jeg var veldig glad for at jeg slapp utskrapning, at det kom av seg selv. Jeg ville ha ventet litt på det. Det høres ut som du ikke har fått ut alt, kanskje du ikke har mistet engang (da må du i allefall ha en UL)

Lykke til! Jeg tenker på deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...