Gå til innhold

Skal til legen i morgen, jeg...

Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

For å snakke med ham og se om det kan være no trøbbel i hulen... Jeg fødte jo i juli i fjor, men har ennå ikke fått noen syklus... Hun sekretær-dama sa det var lurt å få sjekket det... Lurer på hva legen kan finne ut... Håper ikke det er noe galt med meg... Tenk om p-pillene og p-sprøyta jeg gikk på for flere år siden har ødelagt noe... :-/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6652569-skal-til-legen-i-morgen-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal du da bare lokke ørene for!!! Jeg fikk ikke noe hets! Helsesøster nevnte det, men sjkønte fort at jeg var klar over overvekten... Jeg fikk også høre flere steder at jeg måtte regne med å få en stor baby pga min overvekt... Han veide 3780 gr ved fødselen og var 51 cm lang... ville ikke akkurat kalle det stort, men... Midt på treet! Så overhør sånne kommentarer! Det viktigste er å ha et sundt kodthold under svangerskapet og bevege seg hver dag...

Klem! :-)

:) jaa...går nok sikkert bra....men jeg er veldig overvektig...tror jeg....såå...vi får se..gruer meg ihvertfall til dette....har prøvd å trimme og spise sunnere og slanke meg..men d så lang tid....så nå orket vi ikke vente lenger.....i april veide jeg 95 kg..nå veier jeg 89 ...kunne være værre....er 154 cm høy.....rund soim en ball:) hihi

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...