Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Ja den som TAPTE foreldre og barn testen. Den dressen har jeg kjløpt- Skaten min skal jo ikke i bhg, og trenger ikke en superdress denne vinteren. Hun skal jo ikke være sååå mye ute, hun blir ett år i jula. Gleder meg til slutten av november, for da kommer den!!
Evelinemor Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Hvilken dress er det? Den babydressen eller en lekedress? Følger ikke med på slike tester vi. Men jeg vet bestemor har bestilt den bobledressen til baby, som finnes i rosa og brunt, til vesla.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Hehe, skal dette liksom være et slik jeg-har -stor-selvtillit-siden-jeg-går-mot-strømmen-innlegg. Du skjønner sikkert fort ut hvorfor den kom DÅRLIGST ut i test:-) Det finnes jo mange dårlige vinterdresser, men hvorfor velge den dårligste hohohoho.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Å nei da, dette skal slett ikke være noe "jeg går imot strømmen" innlegg nei. -Hva i alle dager fikk deg inn på den idèen?? Jeg vet da HVORFOR den kom dårligst ut i test....det var pga at det var litt dårligere slitestyrke på stumpen og knær...... Men poenget var vel egentlig at siden barnet ikke skal i barnehage, eller slikt, og ikke kommer til å være ute så mye, så bestilte jeg den i Ellos, til tross for at den kom så dårlig ut i test. Og til deg som lurte på hvilken det er, jo det er den bevernylon dressen, rosa, og lekker, men kvit pels runt hettekanten. kjempefin og mer enn bra nok. Men neste år skal hun sikkert i bhg, og DA kommer nok reima dressen i hus. Så ta det med ro "anonym", jeg skal da følge strømmen jeg også. Bare ikke å år..... Og du, JA jeg har selvtilitt, massevis, men trenger ikke gå mot strømmen for å bevise det!! -Hmmmm hva med deg? noen med at på seg selv kjemmer man andre?? Bare lurte.
Larena Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 Vinterdressen fra ELLOS er helt sikkert helt fin. Man trenger ikke noen superdress så lenge barna bare sitter/ligger i vogn og ikke skal i barnehagen, de pengene kan man spare til den tid kommer :-)
Blomman Skrevet 12. oktober 2006 #6 Skrevet 12. oktober 2006 den er helt sikkert mer enn god nok til tulla di. Har kjøpt vinterdresser på europris til gutta mine jeg - 399. har mange bekjente som har vært superfornøyd med boys&girls merket. Av og til lurer jeg på hvcodan vi overlevde vintrene da vi var små (jeg er født i 77 da...) - om det var slike tester i foreldre og bran da vet jeg ikke, men mor sjekket ikke det i allefall.Og Troll og Reima hadde vi allefall ikke da. Og hadde ikke mer enn en vinterdress pr vinter...... nå har vi ekstra sett av det meste - og klærne i dag er stort sett bra.
Evelinemor Skrevet 12. oktober 2006 #7 Skrevet 12. oktober 2006 Hvilke dresser kom bedre ut da? Ser ikke noe poeng i å kjøpe dyre dresser til ei som runder året i slutten av mars, og som antakelig må ha to ulike størrelser i slike dresser i løpet av vinteren. Synes de har en ganske fin plommefarget på Lindex. Var den med i testen kanskje?
Blomman Skrevet 12. oktober 2006 #8 Skrevet 12. oktober 2006 hvis du går inn på tv2 hjelper deg finner du sikkert testen der. De beste var troll og reimatec, men vcinneren ble vel kappahls pga pris. den og helly hansen var omtrent like. resten husker jeg ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå