Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #1 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei =) Har nå hatt en lengre pause herifra, for å tenke litt over om jeg skal fortsette med dette babyprosjektet eller ikke. Må innrømme at det har vært litt godt å ikke være her inne, samtidig som jeg har savnet alle dere jentene her inne. Men det har vært godt å tenke på andre ting også. Hvile hodet litt fra alt maset rundt babylaging. Vet ikke om jeg har blitt så mye klokere denne tiden, men vet i alle fall at jeg fortsatt ikke er blitt gravid! Har el omtrent i helgen tror jeg, men har nettopp vært og fått lagt inn mannen min på sykehuset igjen. Han skal ligge der hvert fall natten over til smertebehandling. Så noen omgang i halmen blir det neppe denne gangen heller... Men,men. Kjenner også att jeg ikke stresser så mye rundt det, og greier ikke å bli helt enig med meg selv. Oppi det hele så har jeg meldt vår interesse for å bli fosterforeldre...!!? Har tenkt en del på dette i det siste og vet at det er ett kjempestort behov, og har tenkt som så at; hvorfor kan jeg ikke likegodt gjøre noe slikt som å få mitt eget barn..? Vel, vel... vi får se. Nok om meg! Har sittet og lest litt her nå, og jeg ser at det har vært en skikkelig babyboom her inne i det siste! Gratulerer!! Men så ufattelig trist å lese at du Ninni har vært gravid og mistet igjen!!! Ble virkelig lei meg her... Håper du greier å komme deg over dette her igjen. Og aller helst at du finner lysten til å prøve igjen.. Men dette må du selvfølgelig finne ut selv. Gir deg en stoooor trøsteklem. Samme til deg Skifer, som også mistet igjen nå nettopp. Syns du har fått nok for lenge siden! Håper det går bra med deg. Veldig trist også å lese om din oppgitthet nicco, men det blir jo litt spennende å se om pergoen kan hjelpe deg nå da! Håper det!! Ikke gi opp enda! Du har jo så lyst på en til!! Og til deg kjære novembernatt. Trodde nesten ikke mine egne øyne når jeg leste ditt innlegg. Så trist!!!! Ble kjempe lei meg på dine vegne. Så synd at det skulle gå slik, men du har nok gjort det du mente var det riktige for deg. Gir deg også en stooor trøsteklem. Håper du snart finner kjærligheten igjen! Vil forresten gjerne skrive mail til deg! Ellers ønsker jeg at dere andre også snart må lykkes, både gamle og nye. Mange nye her forresten, og det er bra! Stor klem fra meg =) Jeg stikker sikkert innom senere en gang også! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6652144-m%C3%A5tte-bare-titte-innom-o/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 12. oktober 2006 #2 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hei ia69. Godt å se deg innom igjen,og etter som jeg leser så har du det bra.Håper det blir bedre for mannen også etter nytt sykehusbesøk.... Leste dine tanker om fosterhjem,og det er nok ingen dum tanke ia69.Det er mange barn der ute,som savner og trenger den tryggheten som dere som familie kan gi !Ønsker dere lykke til jeg,og håper du ser innom oss igjen ved en anledning... God klem fra vilsågjerne Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6652144-m%C3%A5tte-bare-titte-innom-o/#findComment-6656386 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lal69 Skrevet 12. oktober 2006 #3 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hei på deg! Så hyggelig at du stakk innom. Noen av oss gamle traverne er er enda :-/ Viker jo som om du har det bra, og ingen ting er bedre enn det. Lykke til fremover og stor klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6652144-m%C3%A5tte-bare-titte-innom-o/#findComment-6658315 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nicco Skrevet 13. oktober 2006 #4 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hei på deg ia69!! Deg skulle jeg ha pratet med for lenge siden. Var hos han gyn. som du anbefalte, og var veldig optimistisk fordi du nettopp sa at han sikkert ville forstå oss. Følte vel egentlig at han bare så på meg som et håpløst tilfelle, ga meg dobbel Pergokur før jeg hadde spurt om noen ting!! Men jeg har i alle fall begynt på prosessen det vil være for meg å venne meg til tanken på at det sikkert ikke blir flere, det er ikke lett. Har i alle fall fått sjekket en del ting, og vet vel nå hvordan landet ligger, sånn omtrent.... Håper du tar deg en titt innom innimellom.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6652144-m%C3%A5tte-bare-titte-innom-o/#findComment-6678808 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nungo Skrevet 14. oktober 2006 #5 Del Skrevet 14. oktober 2006 Så koselig å "se" deg igjen! Vi har jo ikke glemt deg, vet du! Tenker ofte på hvordan det går med deg og ia69-mannen -- fint å få en liten oppdatering. Ja, som du ser, så henger jeg stadig fast her, og det blir antakelig en stund ennå, suk! Vi høre gjerne fra deg igjen! Klem fra meg også. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6652144-m%C3%A5tte-bare-titte-innom-o/#findComment-6681046 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå