Gå til innhold

Vinterpose......har jeg gjort dårlig kjøp tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i byen og skulle kjøpe vinterpose til min11 mnd gamle datter.

Så på mange fine.

Vil ikke ha voksi, den er for tjukk.

Så på noe som het olderwolder eller noe, men de kostet 1800, like så mye som voksien.

DYRT.

Så jeg ente med en opse med syntetisk fyll, til 499. Den har antiskli på heile baksiden, glidelås midt forran, den har syntetisk ull inni, kan "vide den ut", og ser aldeles flott ut.

Damen i butikken sa at jeg IKKE skulle frykte at barnet frøs.

Hadde jeg bodd i finnmark hadde hun nok annbefalt meg noe annet, men jer på nordvestlandet holder denne i massevis.

Hun sa at for barnet sin del TRENGER du strengt tatt ikke en olderwalder dunpose til nesten 2000 kroner....

Hva tror dere, kar jeg kjøpt katta i sekken?

Vi måtte kjøpe sånn grinn forran peisen også i dag, så da gikk det 1700 kroner der også, en sånn peis grinn fra babydan, så jeg er glad jeg slapp ut med 1800 for pose..... Men jeg håper bare at jeg ikke har kjøpt en dårlig pose.

Men snuppa har jo ull undertøy og god jakke når hun sitter i posen...............

Nei sikkert mer enn bra nokk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert bra nok den. Ikke alltid at man må ha d dyreste. Hvis hun i butikken sa at den holdt så gjør den sikkert det.

Skrevet

Ja holder sikkert i massevis den og så skal du jo sikkert ha dress på henne også;)

Skrevet

Den holder nok heilt sikkert.

MÅ slett ikke ha en MOTE-POSE til flere tusen.

Skrevet

Tror også det er mer enn bra nok. Jeg bor i Bergen, og fikk beskjed av forhandler at det ikke var nødvendig med voksi - så kaldt blir det ikke her.

Kjøpte med en fleece pose som hørte til vognen istedenfor ( var ekstra utstyr ) og det har holdt mer enn nok. Nå er hun generelt ganske varm av seg, så hun har ikke mye klær på seg, men dette vil jo selvsagt endre seg jo kaldere det blir...

Forhandleren kunne LETT solgt meg en dyr voksi,men mente altså jeg ikke hadde behov for det..

Skrevet

Da jeg skulle kjøpe vinterpose til småen for to år siden,ble jeg anbefalt lammeskinnspose som kostet nesten 1000,- mindre enn voksien.Og det var av de som jobbet i butikken. Så dyrest er vel ikke alltid best og heller ikke nødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...