Gå til innhold

Treff i Lillestrøm torsdag 19.oktober kl. 17.00

Anbefalte innlegg

Hei, hei

Jeg begynner å bli skikkelig klar for et nytt treff - det er alltid så hyggelig :)

Jeg foreslår torsdag 19.oktober kl. 17.00 på Egon i Lillestrøm, og håper mange kan bli med.

Så langt:

dollypop

Enitsirk

Carnation

Fortsetter under...

Lillestrøm er uaktuelt for min del,men sikkert kos for dere som bruker å møtes:-) (dersom ikke hele den gamle gjengen er bytta ut da,mange har jo dratt inn på 1.tri nå)

Ser at det er "sliter"-treff på fredag 27 oktober i Oslo,for de av dere som ønsker å gå. Tidspunkt og sted er ikke bestemt enda.

Det var synd, men du er selvfølgelig hjertelig velkommen hvis du ombestemmer deg og tar turen til Lillestrøm - du vet hvor du finner oss:)

Vi har egentlig begynt å bli en fast gjeng som møtes, med noen nye tilskudd nå og da, og det er veldig hyggelig hver gang.

Annonse

Moro med treff, koser meg hver gang!

Hihi, spørs om jeg får potetstappe på Egon :) Heldigvis har behovet begynt å normalisere seg igjen.

Jeg skal prøve å være på plass til ca. 17.00, men jeg vet jo aldri med trafikken gjennom Oslo....

Gleder meg :)

hun var innom for noen dager siden og da var alt bra!

det skulle være et treff for gravide tror jeg...?!

har ikm på lørdag,men nå har jeg blitt syk ( igjen),

så aner ikke om jeg har noen symptomer.

du da Enitsirk,hvordan ligger det an hos deg?

vært noe mer til lege??

klem

Jeg er bare på dag 10 jeg, har ikke fått svar på blodprøvene fra gyn så jeg går bare å krysser fingrene for at noe blir avklart i denne syklusen slik at jeg evt kan begynne med pergo fra neste syklus. Nå har jeg hatt 2 sukluser uten el og det blir det ikke baby av...

God bedring da dollypopp, håper du blir bra til torsdag.

jeg har bare funnet el 1 gang ved testing,men ut fra

blodprøver har jeg visst hver mnd.så kan være du har hatt

det da...

får håpe du får svar snart!!

er nok bra om et par dager.

sees på orsdag:-)

Annonse

Hei, hei

Nei, jeg har ikke bestilt bord, det har jo vært mye ledig der så tidlig så jeg regner med at det går greit.

Noen som rekker å være på plass til 17.00? Jeg tviler på at jeg rekker, pleier å være på hjemlige trakter nærmere 17.30...

Så førstemann får oppgaven med å finne et bord til 5-6 og si fra til de som anviser bord atdet kommer flere og spør hvor vi sitter :)

Hei!

Q-tips kommer ikke, passet ikke denne gangen....

Tanta kom ei uke forseint hun, frekke tanta... men men...

Og jeg tror nesten jeg må melde forfall i dag, begynner å bli syk og tror ikke jeg orker... Men skal prøve å komme, har jeg ikke kommet til kvart over så kommer jeg ikke.... Men dere får kose dere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...