Gå til innhold

Trøndertråden ;)

Anbefalte innlegg

Ser det er en annen tråd om det er noen trøndere her lenger nede.. så da kan vi jo ha en egen trøndertråd/skravletråd;)

Artig om vi bartefolk kan følge hverandre;)

Jeg har el til neste helg og ikm 5 november trur jeg.. spennende å se!

Dere da jenter? ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6651366-tr%C3%B8ndertr%C3%A5den/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Der va det respons ja.. koselig;)

Nicket mitt tilsier vel hvor lenge vi har prøvd, altså 4 pp.. sånn ca 4 mnd blir det også, for har ganske regelmessige sykluser.. !

Så har nå vært her inne i 4 mnd ca, blir jo nesten avhengig.. he he;)

Har dere hatt en fin dag da, jenter? :)

Henger meg på, er i min 18 pp, IKM 5.november, El er jeg ikke kjent for å ha, så den kommer om den kommer, men som regel uteblir den, har ikke så stor forhåpninger om akkurat den, men så kan vi snakke for etter denne perioden blir det pergo og da kan all ting skje..

Jeg holder til i tykkeste barte-byen trondheim.

Annonse

jippi, gøy med flere trøndere. vi prøver for første gang, og ikm egentlig i dag - var litt utolmodig, og testet negativt i går, så har ikke så mye håp for denne gang - men krysser stadig fingrene og håper til det siste!!

Lykke til alle sammen!!! mer spennende enn godt er dette!

Åhh.....Jeg og denne pausen min...Går ikke så bra mer...hehe!

Uansett da...Jeg vil også være med her....Født og oppvokst i barte byen :) Bare flytta bitte litt lenger nordover...Men ikke lenger enn at jeg enda er en hardbarka trønder :)

Sitter for tiden å venter på ikm..slik at jeg kan tasse mer eller mindre motvillig over til PP20..(20 tallet skriker mot meg av full hals her) Er vel derfor bim pausen min gikk til dundas også nå..Litt utålmodig...selv om jeg vet at TR kommer....Vil helst bare bli ferdig med hele dama å komme i gang med neste PP.

Hurra - en trøndertråd!

Tror jeg spurte om det var noen trøndere her før en gang, men da var det liten respons. Eller mulig jeg bre spurte etter Trondheimsberter? Husker ikke.

I alle fall fint at det planlegges flere minitrøndere fremover. Jeg bor i Trondheim og sikler daglig over beibybutikkene i by'n. Har ikke begynt prøvinga ennå, starter 1. november, for da har jeg og mannen min været kjærester i seks (sex?) år.

Gleder meg masse, men er litt på tuppa om dagen, for jeg fikk akkurat vite at ei veninne er garvid med nr to (og jeg har hatt lyst på beibi siden hun skulle ha nr 1) + at to andre veninner fikk hver sin gutt den 1. okt. Skikkelig verpesjuk med andre ord.

Å neeei, kjenner uten tvil at TR kommer i dag =( jeg som var så optimistisk... er som sagt bare 1. pp, men har hatt murring i livmora, og dessuten det jeg trodde kunne være en festeblødning (har ALDRI småblødninger utenom ellers!!) Hadde SÅ lyst at det skulle klaffe når vi var på bryllupsreise - det hadde jo vært romantisk =)

Vel, skal ikke klage, ser jo at det er mange som har prøvd leeenge - men hvordan holder dere ut? noen som har tips til meg? blir helt tussete i hodet av dette jeg!

hehe - sutring er til for å brukes. jeg har jo ikke fått begynt ennå, men venta på det i over to år nå (siden vårt bryllup sommeren 2004), og må jo bare holde ut. Tenke på noe annet, finne åp andre ting å gjøre, glede seg over andre fine ting i livet. Og bare la tristheten og utålømodigheten få utløp i ny og ne. Fikk vite om min gravide veninne på onsdag, og da brukte jeg ettermiddagen til å gå en leng tur alene i mørket med madrugade på mp3 spilleren. Trengte å sørge litt over at jeg ikke er gavid selv.

Hallo alle trønderdamer. Jeg hadde så stor tro på denne pp ( som er den femte) helt til i går da jeg ble spådd av juhujenta. Er ikke overtroisk, men var veldig nysgjerrig på hva hun sa. Hun kunne fortelle meg at dette kom til å ta tid, men at jeg skulle bli gravid med en jente. ÅÅÅhhhh, jeg ble så deppa fordi jeg var nesten sikker på at denne mnd. skulle vi få det til. Jeg har ikke lyst å vente i mange måneder til. Fikk også vite i går at en venninne av meg var blitt gravid igjenn etter en SA i sommer. Selvsagt blir man glad, men også veldig misunnelig:) Jeg vil ha spire nå, NÅ!!!! Må kainskje vente til EL som er først neste helg. Hi hi.... Men hvis jeg blir gravid nste helg, er jeg jo faktisk i min første svangerskapsuke, da det regnes fra menstruasjonens siste dag. Håpe håpe..... ( Jeg velger denne gang å ikke tro på juhujenta)

Fra like nord for Trondheim. Nesten så det kan kalles inngangsdøra til by`n. He-he. Er inne i 2pp, men i forrige pp så prøvde vi ikke spesiellt hardt. Nå er det hver dag (fra 6/10 til iallefall 17/10) Etter det annenhver dag fram til TR eller positiv test... Det SKAL bli positiv test da, for det er bestillt. Og i forhold til jobben, permisjonstiden etc som bli som følge av positivt resultat denne måneden, så er det perfekt :o) Det blir spennende å følge med. Skal lære meg noen av nickene deres og følge med. Det er jo like spennende med andre sine perioder som mine egne nesten. Jeg har trolig IKM fredag i uke 43. Men kan være tidligere, og kan være senere. Første test blir nok svidd av i begynnelse av uke 43 tenker jeg,he-he. Utålmodighet er en dyd,-eller......

Når har dere IKM da?? Skal vi lage en egen IKM-tråd hvor vi også deler inn i Nord og Sør trøndelag??? Må være på samme tråden ja. Noen som kaskje får det til..... Kan jo ha delt inn periodene i IKM-uker, ikke dager hvis noen skjønner hva jeg mener.....

Kanskje er vi naboer :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...