Gå til innhold

Blir helt forvirra jeg nå....

Anbefalte innlegg

Ikke om sambo denne gangen=o)

Det skulle ikke vært lov at mens og graviditets tegn har de smme symptomene...

Har seg slik: Har mensen nå og kroppen min har forandret seg.

Puppa mine har vokst (ikke ømme), vond rygg (ved korsryggen, har ikke hatt det før), krampe i livmoren,tissatreng hele tiden, og var litt kvalm (litt i helgen og litt i dag)...En venninne sa i går at jeg glødet (?)...

Har tatt en test og den var neg. Går jo på pilla.

Tør jo nesten ikke å starte på nytt brett nå, men må legge til at det gikk 3mnd før jeg fant ut at jeg var gravid sist.(gikk ikke på pilla hele tiden, 1mnd ca, blødde myyyye...)

Blir helt koko... Mamma har spurt meg flere ganger om jeg er gravid, pga puppa (hun som gjorde at jeg la merke til det og vond rygg)..

Vel vel...Måtte bare dele med dere og tømme meg litt...=o)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6651082-blir-helt-forvirra-jeg-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe... Sambo er ikke klar ennå... Dessverre... Skjønner ikke hvorfor... Men han mener at vi skal vente til jeg er halvvies i utdanninga mi...Som jeg da har funnet ut er på den mest hektiske tiden...

Typisk..

Annonse

Det er så rart å lese innleggene dine, for det er som å lese om meg selv! *hihi*

Jeg vil såå gjerne begynne prøvinga, men sambo vil vente litt til.

(Skjønner han litt da, han vil vente til jeg får meg jobb.. Er lærling nå.)

Men det er jo en evighet til! Han sier at vi kanskje kan begynne om 5-6 mnd, men vi skal kjøpe hus, pusse opp og bygge på, så han vil vente!

Åhhhh, jeg vil ha baby NÅÅÅ! ;o)

Hehehehe...

Ja vi har jo så og si alt bortsett fra at jeg studerer nå og etter sykpleien så må jeg jobbe litt før jeg kan ta jordmor... Og han vil at jeg skal bli gravid eller prøve da i den tiden i mellom... Det er 3!! år til... Klarer ikke å vente såååå lenge....

Det er så fint å se at det ikke er bare meg som sliter med sambo...=o)

5-6 mnd er jo lenge da... Du får prøve å overtale han til å starte tidligere... Kan ta litt tid å lage baby også=o)

Vil også ha baby....=o)NU!!!

Ja, jeg har fått med meg det her! Og må si meg HELT enig med deg. Det HADDE jo passa bedre å bli gravid nå, før den verste tiden av studiene dine er! (Snakk om å engasjere seg a! =P )

Jeg er lærling nå jeg da, ferdig 30. november. Så skjønner jo at han vil at jeg skal få meg jobb først. Men ellers så er alt klart her òg. Vi klarer å bli ferdige med huset før denne etterlengtede babyen kommer!

Sa det til han i stad, at jeg VET jeg kommer til å klare å overtale han jeg, og da bare smila han! *hihi*

Det er jo litt spennende òg da! ;o)

Annonse

Så spennende da... arbeid altså... Får lett jobb i dette yrket, gjør mann ikke det???

Gleder meg til jeg blir ferdig med min utdanning... Jordmor=o) ennå hverfall 7-8 år (kommer ann på når jeg blir gravid=oP

Sambo er også det...fornuftig... Liker å ta ting på impulsen=o)

Det er ikke så veldig mange fagarbeider-stillinger, så skal jeg få meg jobb, må det nok bli som assistent i barnehage eller noe. Bare jeg får meg jobb er jeg fornøyd da..

Har lyst til å bli lærer, men venter til etter at jeg har fått baby og sånn. Vil jobbe og tjene litt penger først.

Jordmor ja, det hadde jeg veldig lyst til òg. Jeg bare elsker å være i nærheten av små babyer! :o)

Men hvordan er det med jordmor-utdannelsen? Kan du fortelle det?

Man må ha 3 årig sykepleie, så må man jobbe 1-2 år (får så forskjellige svar) og så kan man ta jordmor.. Dette er 2 årig..

Etter sykpleien kan man også ta barnepleier, hvis man ønsker det...

Har hørt at det er veldig tøft og at man må ha topp karakterer, men dette er noe jeg har hør altså...

Har ikke funnet noe spesielle krav enn at man må være sykepleier først...

Var det noe spes spm du lurer på??

Jeg er sykemeldt ut uka, så jeg er her helt sikkert i morgen. Har aldri skrevet her på BliGravid før, bare smugtittet. Sambo blir jo såå oppgitt vettu, for at jeg "henger" her! *hihi*

Kjempe koselig å snakke med deg. Har lagt merke til deg en god stund nå! ;o) Siden din situasjon er såpass lik min! (Bare at jeg ikke har noen barn fra før da! =P )

Natti natt..

Klem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...