syvendehimmel, igjen, Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Har måtte krangle meg til ingangsetting i dag. Er så utrolig sliten og lei etter 6 dager på overtid. Fikk på termindato vite at gutten veide ca 4700g og trolig ville komme i løpet av ett par dager etter at jeg blei strippet. Men ingenting har skjedd og fikk lov å komme utover i dag for å sjekke hvor moden jeg var. 3 stusselige cm åpning, en cm mer enn for en uke siden. Jippi. Og etter masse om og men så kunne jeg KANSKJE komme inn til man for å ta vannet og evnt litt medikamenter for å få fortgang i det. Men etter at jeg mildt sagt fikk sagt hva jeg mente fikk jeg komme inn på fredag. Herregud, vil unngå keisersnitt men hvis de venter mye lenger nå så tørr ikke jeg føde, han er jo allerede over 5kg mente ho. Det er no hersens dritt å måtte krangle for å få gjennom å ville føde fremfor ks.........................Dagens lille frustrasjon....................Men alt er mye bedre nå som jeg vet at det snart er over............................
Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Massevis av lykke til.Håper for din del at fødselen starter før fredag.Overtid er noe møkk :0( Lykke til iallefall !
syvendehimmel, igjen, Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2006 Mange 1000 takk for det. Lykke til det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå