Gå til innhold

Er hun spes liten til å være 7 mnd?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa her var 68,5 cm og 7785 ved 6 måneders kontroll. Hun la mye på seg de første 4 månedene, men så har det flatet litt ut. Hun har fremdeles stor appetitt, men aktivitetsnivået er også høyt, så hun forbrenner nok en del. Fra måned 4 til 6 har hun holdt seg på 7 kg tallet. Jeg tviler på at hun kommer til å veie like mye som din ved 7 måneders alder.

Skrevet

Jeg syns ikke det.. Jeg har ei snuppe som er 11mnd.. Hun veier 6980 og er 66cm.. Lita og søt :)

Skrevet

lillemor er 69 cm og 7300 gr....og 7 mnd

Skrevet

Vil ikke si det, nei. Min er 67,5cm og veier 8300. Hun er straks ni mnd, og er godt innenfor normalen i følge helsesøster.

Skrevet

HI her, selv synes jeg hun er helt passe, men alle sier hun er såååå tynn, vet jeg ikke skal høre på andre, men det irriterer meg for det er liksom ikke i god mening føler jeg da, lubben og god er bra liksom.

jeg ammer og hun får tre faste måltider, spiser bra egentlig.

Skrevet

Er ikke det ganske gjennomsnittlig da? Sønnen min er 6,5 mnd og veier 7200 og er 68 lang.

Skrevet

Gutten min var 70 cm og 7,6 kg da han var 7 mnd. Ganske slank, men godt innenfor normalen. Så jenta di høres helt passe ut:)

Men må si jeg skjønner du blir litt lei deg når andre kommenterer at hun er tynn. Har selv fått høre det samme, og det sårer en del. Er jo liksom opplest og vedtatt at babyer skal være litt runde. Og jammen er de herlige med bollekinn og gode lår, men min gutt er også herlig selv om han ikke har like mye på kroppen:)

Nå er han forresten ett år og enda slankere. Men nå er jeg vant til det:)

Skrevet

Synes ikke det, jenta mi er 6 1/2 mnd og er 66,5 cm lang og veier 6670.

Skrevet

Lillesnupp her er 68 og 7800 og er 9 mnd, så spes liten er hun vel ikke...

Skrevet

Helt normal er hun!

Viser ikke HS deg kurvene på dataskjermen, når dere er på kontroll?

Hvis ikke, be om å få se. Da ser du utviklingen hennes og hvordan hun ligger i forhold til normalen.

Skrevet

Min er det samme nå. Hun er 6mnd, men er stor for alderen. Så derfor tror jeg ikke din er noe unormalt liten, nei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...