Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Ikke flere kardemommeby-navn takk! Kasper, Jesper, Jonathan, Bastian, Tobias og resten av gjengen har overtatt våre klasserom! Det neste blir vel syngende kameler og papegøyer fra amerika troppende opp på 1. skoledag! Man skal ikke plage andre man skal være grei og snill, og forøvrig kan man hete hva man vil...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Trodde det bare var jeg som fikk asosiasjoner til kardemommeby når disse navnene kommer opp. Ingen som blir kalt kamomilla da... Folk må jo få kalle ungen sin hva de vil, men litt merkelig at alle disse navnene er så populære samtidig.
rødhette* Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Syns flere av de navnene er fine, jeg...
Skilpadden Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg synes det er kjempefine navn! Folk må få kalle barnet sitt det de vil. Det er mange andre navn jeg ikke liker... Hva vil du kalle ditt barn da, anonym???
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 Det var da veldig så hissig da skilpadde...det var jo sikkert ment som et humoristisk innlegg?
Skilpadden Skrevet 11. oktober 2006 #6 Skrevet 11. oktober 2006 det var ikke ment som et hissig svar... så unnskyld! ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #7 Skrevet 11. oktober 2006 Hei, jeg er HI: Synes faktisk navnene er fine, jeg også! Det er bare det at det er så mange av dem nå (jeg jobber som lærer i barneskolen). Så egentlig ville jeg bare reflektere litt rundt det...og litt pussig at disse navnene er brukt i Kardemommeby er det jo, selv om det sikkert er tilfeldig. Men for all del; fine navn! Hva mitt mageknøtt skal hete...hm...det holder jeg hemmelig...det er nemlig så fint at alle kommer til å ta det hvis de hører det!! (neida; smaken er forskjellig og bra er det!)
Skilpadden Skrevet 11. oktober 2006 #8 Skrevet 11. oktober 2006 Mange velger sikkert de navnene fordi man forbinder det med noe positivt. Jeg synes de er fine, men vår baby får ikke navn etter eventyr-figurer. Foreløpig er bare gutte-navnet klart, og det er et navn vi har i familien. Men jentenavnet er litt verre. Vi hadde et jentenavn begge har likt, og det heter datteren vår, så kanskje vi må finne noe nytt denne gangen... Eller så kan vi jo håpe at det er en gutt, så er problemet løst! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå