Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Har tidligere bare vært inne på siden og kikket, av og til svart på et eller annet innlegg. Nå tenkte jeg at tiden var kommet for at jeg kunne melde meg inn her.

Jeg er 37 år, har fra tidligere forhold 2 barn, 17 og 12 år.

Har funnet meg en som jeg har kjær, han er 5 år yngre og har ingen barn. Nå ønsker vi oss barn sammen, helst 2 :)

Startet prøvingen i oktober 2005, så 1 år er nå gått :(

Vi hadde en SA i februar 2006, hadde termin nå i oktober.

Jeg er ikke så veldig aktiv inne på disse sidene, men synes det er godt å kunne lese om andres erfaringer og kunne spørre om råd enkelte ganger.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6650611-medlemskap-p%C3%A5-denne-siden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:-)

Er også ny her,og holder meg egentlig mest inne på "bli gravid",for har kommet så kort i utredninga at jeg har lite å bidra med mtp spørsmål om ivf,lap.,medisiner m.m

Kjenner heller ikke så mange her,og siden folk har funnet hverandre her inne for lang tid siden,så holder jeg meg litt mer til de jeg "kjenner" inne på det andre forumet. Er ikke så mange innlegg her inne pr. dag,så glemmer litt av å kikke innom:-) Får litt dårlig samvittighet siden jeg bare kan spørre om hjelp her,og ikke hjelpe noen selv:-( Har vel mer å komme med når jeg har vært inne til lapraskopi og det som måtte følge etterpå...

Håper du ikke blir her så lenge,ønsker deg og alle andre her inn på 1.tri fort som fy!

*GOD KLEM TIL DEG* fra

Hei på deg og velkommen til oss!

Får håpe at du får et kort og fruktbart opphold her.

Og til dere begge to: Det er ingen grunn til å føle dårlig samvittighet for at man bare har spørsmål og ikke så mange erfaringer å komme med. Det er sånn vi alle har vært i starten her inne.

Vi er her for å brukes! Både i forhold til tanker både positive og negative, og i forhold til spørsmål.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...