Maihøna06 Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Hvordan få bort disse skjellene i hodebunnen??? Det virker som det klør for lillegutt (5mnd) og jeg har forsøkt både oljer og salisylsyren fra apoteket. Får bort mye med den, men det kommer tilbake etter noen dager... Hva skal en gjøre? og ikke si at det går bort av seg selv, har en på 2 år også og han har sitt enda siden jeg ikke fjernet det da han var liten.... Minsten har myyye skjell, dekker hele "topplokket"...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Du får smøre inn hodebunnen med olje og fjerne med en fin kam annenhver dag en stund tenker jeg..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Smør inn med olje og la det virke noen timer før du grer bort. Men ikke ta for mye av gangen for da blir han veldig sår i hodebunnen. Så ta det annenhver dag som anonym over foreslår. Lurt å smøre inn hodebunnen med litt mild krem uten parfyme, så ikke han blir sår.
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Min gutt hadde skurv og jeg gjorde som de over sier, men det funka ikke, gikk aldri vekk... Det som derimot funka var en salve fra apoteket som heter Locobase LPL. Smør morgen og kveld til det går vekk. Gikk vekk etter noen dager her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå