Tigergutt Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Ja, mengder! Har et sinnsykt sukkersug. Er jeg tom for sjokolade, drikker jeg skummet melk med oboy. Jeg kan drepe om noen kommer mellom sjokoladeskålen og meg..........hehe......... Nå prøver jeg å trappe ned, og unngår å kjøpe sjokolade i uken. Sitter her desperat hver kveld, men med en baby i sengen og mann på jobb, så har jeg ikke mulig å dra ut og kjøpe. Det er stort sett på kvelden jeg har sukkersuget.
#gurimalla# Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Ja gjett om jeg gjør... Masse!!! Er bare så lysten på sjokolade hele tiden... Men må prøve å begrense meg da.. He,he...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 Sitter og gomler i meg en stor stratos as we speak... Har fått mye pes fra min mor, fordi jenta mi la sånn på seg i begynnelsen selv om de på helsestasjonen bare har skrytt av henne hver gang vi har vært på kontroll. Leste nettopp en plass at barna ikke kan bli overvektige av morsmelk, så IN YOUR FACE, MOM!! :op
msom Skrevet 11. oktober 2006 #6 Skrevet 11. oktober 2006 Uff, uff, og uff sier bare jeg! Jeg spiser så mye sjokolade for tiden og har så dårlig samvittighet for det, må skjerpe meg, eller samboeren min må slutte å kjøpe sjokolade, han er hektet han og:(. Var i grunn ganske sugen på sjokolade mens jeg var gravid og, men det ble verre etter jeg begynte å amme.
Duddlidu Skrevet 11. oktober 2006 #7 Skrevet 11. oktober 2006 Gutten min får skikkelig magevondt og skriker gjerne 2 timer i strekk bare jeg lukter på en sjokolade Sneik meg til å spise pittelitt sjokoladekake som så sååå god ut her om dagen og angra bittert etterpå. Så ingen sjokolade her gitt.
Tita&Tage Skrevet 11. oktober 2006 #8 Skrevet 11. oktober 2006 Mengder.. Nå har snuppa mi hatt kolikk i tre måneder, men har vært best i magen de periodene jeg har spist masse sjokolade, drukket kaffe, spist melkeprodukter o.l Merkelige greier!
Tigergutt Skrevet 11. oktober 2006 #9 Skrevet 11. oktober 2006 Haha.......nå kom samboer hjem med småsnop for sikkert 100 kroner!!! Hurra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå