Gå til innhold

Heisann alle dere heldige!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Har bare et lite spørsmål til dere....

Venter mensen om litt under 1uke, og har virkelig store forventninger til denne gangen.... Men kjenner ingen symptomer - uansett hvor mye jeg kjenner etter....;-)

Hvor fort kom symptomene hos dere??

Håper noen kan svare!

Klem K

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6650306-heisann-alle-dere-heldige/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Fikk symptomene mine omtrent samme dag som IKM, da begynte puppene å verke, og jeg var en sinnatagg den dagen. Gikk rundt med en sort sky over hodet tror jeg ;) skremte alle rundt meg, også tok det noen dager etter positiv test før jeg begynte å kjenne stikkinger i magen.

Først til Anonym som skrev innlegg nr 4: Kopiert fra det som står øverst på forumet:

"Velkommen til debattområdet for den første tredjedelen av svangerskapet. Første tredjedel går fra 1. DAG AV SISTE MENS til og med uke 12."

Så til HI: Jeg har ikke hatt noen symptomer og er nå i uke 6. Er kanskje litt mer trøtt enn vanlig, men det kan også være innbilning.

Lykke til med prøvingen, og håper tr holder seg borte:)

Annonse

Heisan

Jeg fikk symptomer nesten med en gang, ble kvalm og litt oppblaast i magen. Hadde menssmerter ogsaa, men ikke saa sterke som vanlig. Symptomene var egentlig nesten litt like symptomene paa at man faar mensen, men ikke helt det samme..

Lykke til, haaper mensen ikke kommer!!

jeg gikk rundt å trodde at jeg var ekstremt matlei..siden ingen mat smakte noe godt.. og så trodde jeg at jeg innbildte meg at puppene var større og ømme..men d var de da egentli..

såv veldig mye,det gjør jeg enda..

enkelte ting smaker også plutselig bedre enn før..

og vann det er sinnsykt godt!!

Hei!!

Jeg merket ingenting annerledes før ikm. Forskjellen denne gangen var bare at mensmurringene og de ømme puppene ikke ga seg når jeg forventet og få mensen. Er 11+5 nå og har disse symptomene enda, kanskje ikke så mye mensmurringer lenger. For ca 6 uker siden kom trettheten og kvalmen.

Masse lykke til K!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...