rampen_ Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 var det du som var fra Malvik? hehe:-) vært koselig å kommet i kontakt med flere:-) ser vi er inne på samme forum her også- hvor gammel er du? Jeg er 24, og har ei datter på 3...
rampen_ Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2006 jeg:-) hehe hvem er du da? kan vi ikke chattes på msn eller noe da?
to tette og ei badehette:o) Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Joda, jeg kommer fra Hommelvik. Har en sønn fra før på 18 mnnd, og venter ei lita jente denne gangen:o) Jeg har akkurat fylt 29 år, og vil gjerne komme i kontakt med flere fra samme kommune:o) Kan du ikke sende meg en e-post da, så kan du fortelle litt mer om deg selv, og om hvem du er? Adr er: [email protected] Send en e-post så kan vi kanskje treffes også)
Sussa85 - snart 2? Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 hehe....hvem jeg er ja..skummelt siden du og er fra Malvik..blir litt redd nesten jeg da:) hehe... [email protected] Ber deg pent..om du veit hvem jeg er ..ikke si d til noen...dette skal være hemmelig:)
Sussa85 - snart 2? Skrevet 12. oktober 2006 #6 Skrevet 12. oktober 2006 La deg til msn jeg:) Men du vil heller at vi sender deg epost kanskje?
to tette og ei badehette:o) Skrevet 12. oktober 2006 #7 Skrevet 12. oktober 2006 Heisann! jeg har ei annen msn-adr enn den jeg har lagt ut. Kan dere ikke sende meg msn-adressa deres på e-post til meg da? Har ikke lyst å legge ut den andre for der står det hva jeg heter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå