Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da har vi vært på 3D.. (og hos foreldrene mine)

Ja, det er ikke tvil om at det er en jente inni der, med skikkelig bollekinn ja.. Og nesa til Steffen Tangstad så jeg husker ikke helt hva som har skjedd der.... He he, hun lå litt i klem så nesa var litt flat ja..

Hun ble målt til å være 1680 gram ca. så han mente hun kom til å være rundt 3800-3900 ved termin.. Han anslo termin til 12/12 (har egentlig julaften) men det var fordi hun var litt større enn snittet...

Var en kjempe opplevelse, og skikkelig gøy å ha hele undersøkelsen på dvd, spes for foreldrene mine som aldri har sett ultralydundersøkelse før... :)

Virkelig verdt det ja :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åhh korr bra da!!! Ja det e virkeli verd det....

Skrevet

Jepp, var der.. Han var veldig behagelig og hyggelig han fyren, og siden foreldrene mine bor i Tønsberg ble det skikkelig middag på oss også :) Det var en kjempefin opplevelse ja ;)

Skrevet

Enig . han var veldig behagelig... Har du lest om Sprudle da?? som må ta keisersnitt i morgen!! Det er rart å tenke på det..

Skrevet

Ja, jeg så det... Blir veldig rart når det er en av desemberjentene, men heldigvis har hun kommet så langt at det er jo veldig store sjangser for at alt kommer til å gå veldig bra... Men det er jammen ikke lenge igjen til disse ungene kommer i tur og orden..

Skrevet

Nei, det er det jammen ikke...

Men du, hvis du ikke skal jobbe på fredag - skal jeg, kab og nina møtes påp Køh for å skravle litt kl. 12.00, og kanskje en lunchbit?!

Bli med?

Skrevet

Ja, det hadde jo vært hyggelig, men møtes hvor sa du? Jeg er vel ikke akkurat mest kjent i Lillestrøm så trenger en liten forklaring...

Skrevet

Køh kafe, ligger tvers over gata for Klimt.

Skrevet

Ok, da skal jeg vel finne fram... Er litt usikker på akkurat når jeg evt kan komme meg hjemmefra p.g.a pappa som skal komme og fikse badet, men kan jo melde deg hvis det skjærer seg... Blir koselig :)

Skrevet

Åh, så artig! Heldiggrisen! Min samboer vil ikke på 3d han, dummingen...

Kan tenke meg det var spesielt for de som blir besteforeldre og! : )

Bra at dere fikk en fin opplevelse!

Skrevet

Ja, det med at besteforeldrene fikk se det var en stor opplevelse for dem.. Faren min er en mann av få ord for å si det sånn, men jeg så på han at han syns det var stort å se det.. (Da blir det litt ekstra søtt da)Og når man ser det så godt så er det jo ekstra gøy da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...