Gå til innhold

Mensmurringer og ryggsmerter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

har de siste dagene, spesielt om kvelden merket at jeg har fått endel mensmurringer og ryggsmerter.Er i uke 30 nå. Har opplevd å måtte ta paracet for å bli kvitt smertene. Ringte føden, men fikk bare beskjed om å ta det med ro. Flere som har det slik??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, er uke 33 nå, hatt det noen uker allerede. Det er ikke noe godt, må bare prøve å slappe av, og ta det mere med ro. Helt normalt:)

Skrevet

Jeg har det også sånn og er i uke 35. Lurte egentlig på om det var bekkenløsning eller noe sånnt jeg. Er slitsomt når det går utover nattesøvnen for det er ikke den eneste tingen som holder meg våken. Har noen små jenter som våkner, er oppe på do flere ganger og de siste dagene har en tann plaga meg. Begynner å bli rimelig sliten nå da. Håper bare ikke ryggsmertene blir værre.

Skrevet

Syns det er rart av føden å ikke ta deg inn til kontroll. Hadde slik i første svangerskap og ble lagt inn med en gang for å stoppe det. Kansje du kan snakke med jm eller lege. Ofte kommer det en på hvem du treffer i tlf på føden om du får kontroll eller ikke. Det er litt irriterende.

Skrevet

Jeg er i uke 37 og har hatt masse ryggsmerter og mensverker. Jordmora sier bare att det er kynnere, og at det er helt normalt å kjenne slikt med barn nr 2 (Jeg hadde ikke sånt med förste barnet). Går bare å venter på å föde snart, og det er vondt og slitsomt å ha dette på nettene. Jag har også tatt et par paracet for å kunne sove, men sövnen blir dårlig fordet. Man er jo litt urolig!

Skrevet

Jeg har hatt det slik siden uke 31, er nå 36+5.

Da jeg nevnte det for jordmor, sendte hun meg til ultralyd for å undersøke om det kunne være modning på gang. Det var det ikke, men fikk beskjed om å ta det litt mer med ro. Hadde en del nedpress i tillegg da og kynnere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...