Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 huff....hun legger seg syv-halv åtte, og sovner da lett. men våkner med jevne mellomrom helt til klokka elleve...så våken for mat (trenger vel egentlig ikke?)klokka 1-2 og våkner når pappaen har dratt på jobb klokka fem..men sovner bare jeg stryker på henne eller tar henne inn til meg...(ikke hver dag hun våkner da) men den tiden mellom klokka 7 og elleve er slitsom! får liksom ikke slappet av og bare vært meg/oss..... hvorfor er hun sånn? noen som har en aning? og hvordan få henne til å slutte? hun gråter, og reiser seg i sengen. om jeg ikke går inn begynner hun hyle. går pappaen inn blir det bare enda verre........ja, hun er mammajente. og ni mnd..........dette ble litt langt, men er litt fortvilet her jeg sitter...er hjemme alene i kveld også...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Har ikke noen gode tips til deg, men har det på samme måte selv. Han klarer ikke å finne søvnen igjen selv så jeg må inn til han, ta han opp, trøste, og legge han ned igjen. Tar ikke lang tid, men han har aldri sovet en hel kveld. Det er slitsomt ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå