Gå til innhold

Nå har jeg mistet for 4 gang...F... også!!!!!!!!!!(Samme som skravlesiden)

Anbefalte innlegg

Som dere vet mistet jeg sist 7 sept...

Tok en test forrige tirsdag,fra billigtest.no,og den var positiv..

Hadde ett nervøst sammen brudd på torsdag,så jeg tok en ny test på søndag for og sjekke at jeg fortsatt var gravid..Streken kom ikke for etter 13 min,testen er 'ugyldig' etter 10 min..

PANIKK!!Men streken kom..

Tok en ny test,Quick Response,med morgen urin,dagen etter..Akkurat det samme svak svak strek etter 10 min..

Da tenkte jeg at kanskje jeg har HCG igjen i meg etter aborten,men jordmor beroliget meg med at HCG'en går ut etter noen dager,så lenge jeg mistet i 9 uke..

Dro til legen,tok en blodprøve for og se og HCG'n har steget..

For nå blør jeg,men akkurat som mensen.....

Kanskje jeg ikke har vært gravid i det hele tatt....Skal ta ny blodprøve på fredag,da får jeg dommen......Men jeg blør og har mistet tegnene..Jeg blir seriøst gal.....

Ble hentet av sykebil på søndag etter jeg tok testen,da raste alt.Gikk i gulvet og besvimte..De vil legge meg inn på sykehus for og 'komme' meg..Har jo to barn som krever sitt,pluss at jeg har seriøse psykiske problemer.....

Måtte bare få dette ut...........PLEASE,be for at legen sier til meg på fredag:HCG'en din har steget bra den..

Klemmer

Fortsetter under...

Så forferdelig trist å høre. Får virkelig håpe at dette har gått bra allikevel!

Ønsker deg lykke til uansett utfall. Det er jo noen som får mens selvom de er gravide, så jeg skal tenke masse på deg på fredag, håper på en happy ending!

Tusen takk...

Men har en sinnsykt dårlig følelse,men sier han de magiske ordene...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ,da skåler jeg i Villa Champagne brus.!

Men kos dere med spirene dere,'deilig' og være kvalm og dårlig.Da er ett tegn på at babyen lever og sitter der den skal..

Skulle ønske jeg lå so en U rundt doskåla nå,og spydde..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...