Gå til innhold

akkuratt fått positivt svar på grviditetstesten

adie

Anbefalte innlegg

hei ...tok testen for 1 dag siden ,å den viste positivt....men er liksom vannskelig å tro....at JEG er gravid.....

så har tatt en test til i dag da...den var å positiv...men denne gangen svakere.....så da måtte jeg jo kjøpe en test til da.....bare for å være sikker liksom...den skal jeg ta i morgen.huff....klarer ikke å slå meg til ro...ikke missforstå...for jeg gleder meg......men er jo mye som kommer til å skje fremover....

Fortsetter under...

Jeg skjønner akkurat hva du mener! Jeg fant det ut på mandag (09/10), og har testa meg hver dag etter det, bare for å være sikker... Har fått time hos legen til torsdag neste uke, selv om de sa at apotektester er like sikre som dem de bruker... Men jeg vil lissom være helt sikker på at det ikke bare er noe jeg innbiller meg...

jeg testa positivt i går, ikm 2 idag, kjenner meg ikke veldig mye gravid, men har en masse symptomer likevel, dette er mitt fjerde svangerskap om det er sikkert, så jeg kjenner det lenge før det er reelt.

lurer på om det er noen her som vet noen om svangerskap utenfor livmor??

Annonse

For 2 mnd siden var jeg gravid i eggstokken.

Jeg viste ikke at jeg var gravid en gang.

Fikk mensen og tenkte "kom ikke den litt vel tidlig??"

Men men jeg vet alldrig når mensen kommer.

Jeg bruker heller alldrig og ha vondt når jeg skal ha mensen, men denne gangen hadde jeg helt ufattelig vondt!

Det kjentes ut som om det var en "boble" imagen som vokste også "sprakk" den. Da den "sprakk" gjorde det så ufattelig vondt.

Viste ikke om jeg skulle ligge, sitte, stå eller gå.

En kollega av meg sendte meg til legen.

og de sa dra hjem og slapp av.. dette går over av seg selv skal du se!

En uke etterpå hadde det blitt enda værre så jeg dro til legen en gang til. Da tok han en hcg prøve av meg og sa at jeg skulle komme tilbake om 2 dager vis den var høy.

Ga meg sykemelding på 2 dager!!!!!

og tabeletter mot menssmerter....

Kom hjem og skreik og beit i sofaen.

fant telefon nr. til ullevåll.

Fikk beskjed om å komme med en gang (KL 1700)

Ferdig opperert kl 2100 og en eggstokk mindre!

• 2 måneder senere...

Hei! Jeg så plutselig at du testet positivt likt som meg, når har du termin? Jeg har 27 juni, venter nr tre. Er så spent på når jeg skal få kjenne liv for nå er kvalmen borte. Man vil jo gjerne kjenne at man er gravid....men jeg har sett med ultralyd på jobben at det er liv og röre der inne. (Jobber på sykehus)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...