Gå til innhold

Uff, jeg må bare fortelle dette til noen...

Anbefalte innlegg

Det er bare min 4 pp,og jeg holder på å bli gal!

Jeg er så redd for at jeg ikke skal klare å bli gravid, men håper like mye hver syklus at jeg skal bli det...

Første pp var helt sinnsyk, da hadde jeg alle symptomene som finnes i hele verden!!!! Så de to neste pp'ene var var litt roligere (etter at jeg skjønte at det gikk an at kroppen lurte meg så mye). Men så denne pp'en her... Er nå 7 dpo og kjenner symptomer (det har jeg gjort de siste dagene). Har stikkinger i brystene, stikking i halebein, er støl i korsrygg/hofter/bein... Er ikke det litt tidlig da...?

Uff, er det bare kroppen min som lurer meg igjen??? Jeg blir så lei av å få falske forhåpninger... Sukk...

Sorry at jeg klager, måtte bare si det...

Fortsetter under...

7 dpo er det 7 dager etter IKM eller?

Jeg er bare i 1pp og jeg er også gal.. Jeg ER gravid!! Det gjenstår bare å se om det er i hodet eller i magen..

Har IKM neste fredag. Hadde håpet jeg kunne vente med å teste til lørdag pga jeg fikk mensen sent fredag, men tipper jeg kommer til å teste mange ganger bare før fredag..

Er det ett sted det er lov a "klage" sa ma det vel vaere her! Men - synes ikke det er klaging heller, jeg.

Jeg er heller ikke en talmodig sjel, og pp-er er ikke min sterke side heller. Jeg vil at det skal ga kjapt og smertefreitt: men hvem vil vel ikke det...

Vi far holde folge og holde hapet oppe - jeg er en ukuelig optimist - og til slutt ordner det seg for snille piker (det sies sa i alle fall :)

Stakkars deg lilletroll.

Kjenner meg godt igjen, ja. Første pp regner en med å være i mål omtrent. (tror mentalt jeg var nesten klar for å være i 12 uke med en gang..)

Men så innhentet virkeligheten meg, og det viser seg å ta litt tid dette med å få barn. Men jeg er like usikker hver IKM. Bruker maange timer til dagen til å diskutere og prøve å overbevise megselv om at jeg er/ikke er gravid.

Helt i ubalanse, jo!!

Men vi SKAL lykkes en gang, ikke sant??

Klem fra Mamma mia, 6pp

Ps. dpo er "day past ovulation", dvs dag etter EL, til alle dere nye, ikke lett å henge med i alle svingene, nei! :)

Åh, godt å høre at jeg ikke er alene...

Ja, vi skal få det til alle sammen!!!!! Men tid er noe jeg ikke er god på, så jeg vil så gjerne at jeg skal få det til NÅ!!!

Har det akkurat som deg Mamma mia (hehe, synger sangen oppi hodet mitt når jeg leser navnet ditt ;o)) diskuterer med meg selv dagen lang, er jeg eller ikke....

Stor klem tilbake til deg Mamma mia!!!!

Annonse

Selveste drinninga av utålmodighet er vel meg da *ler høyt*

Skjønner deg innmari godt.

Er i 1pp selv, og gira som bare juling, har symptomer i massevis, men får ikke pos test... Er ca 10 dager etter EL nå tror jeg...

IKM ila helga...

Vi får bare holde ut, jo seinere vi tester, jo større sjans er d for pos test, hvis vi ER gravide :)

Lykke til!!

tror tålmodighet også skulle vært med i gravitaminet jeg tar. er vår første ordentlige pp, men har ikke brukt prevensjon siden bryllupet i sommer. hadde liksom håpet det skulle skje da, selv om vi egenltlig ikke prøvde, men den gang ei. så nå har vi gått inn for å virkelig prøve. har el omen uke ca, så når mannen min kommer hjem i kveld er det bare en ting og gjøre.. skulle så ønske jeg kunne se inn i fremtiden å se når jeg bre gravid. så hadde man sluppet alt det der med hvis om at dersom at......

Heheh..

Jeg måtte bare le litt av deg, mamma mia.

Fordi du skjønner det, at jeg kjenner meg så godt igjen. :)

Er ikke alltid det holder med to ganger heller, skjønner du. :P

Nei, vet snart ikke hva jeg skal gjøre.

Lykke til, til ALLE sammen..

*Klem

Ja, det er et godt spm!!

Jeg har IKM en gang mellom nå og neste torsdag!

Har litt uregelmessig syklus, kan du si. Fra 32 til 42 dager. Så jeg tør ikke teste enda, for hvis jeg har en lang syklus, vil testen slå ut negativ, og har jeg kort syklus, vil tr holde seg borte!

Flink jeg!!!?

I alle fall i dag...

Prøver forresten på vår første, ville bare ha et kortere mer praktisk nick!

Annonse

Hehe.

Ja, da vet du hva du må gjøre da ! ;)

Jeg har hatt en syklus på akkurat 30 dager i maange år, og forgje mnd forandret den seg.

Jeg hadde ALLE symptomer på at det endelig hadde klaffet, men så kom hun.. :(

Seks dager etter IKM, så denne mnd blir sikkert litt usikker.

Det er bra med ett prakrisk nick vet du ! :P

Håper det vil klaffe for dere denne mnd da ! :)

Masse lyke til

Krysser fingrene for deg, for at dette er siste måneden som prøver (for denne gang)!!

Håper spira sitter snart!

Dumt når kroppen finner på sånne "stunt" uten lov!! grr

Da er det jo komplett umulig å ikke bli sprø i disse prøvetider!

Lykke til og en god klem fra

Så dere tar dere en pause i prøvingen ?

Ja, tror ikke jeg er den letteste personen å leve med i prøveperiodene.. :P

Takk for god støtte, Mamma mia.

Og masse lykke til, til dere også. (om dere finner på å fortsette prøvingen)

klem

Godt å se at det er noen som er like utålmodige som meg! Det er særlig den ventinga mellom EL og IKM som tar knekken på meg. Lytte etter alskens symptomer, overanalysere pupper, mage og mageknip og takke nei til alt av vin og skummel mat -for sikkerhets skyld.

Jeg bør vell egentlig vente med å teste til mandag, men tror lett jeg bruker opp noen strips før den tid.. Kaaan jo hende det får utslag så tidlig, eller....?

Eh vel... Jeg mente håper dette blir DIN/deres siste prøveperiode!

Vi er vel knapt kommet igang, med våre "offesielle" 6pp..

Vi prøver videre, skal forresten til lege i slutten av mnd for oppfølging, for jeg har pcos og må nok til med litt "hjelp" ja. Aner jo ikke engang om jeg har EL og om det evt slippes modne egg. (det er snart to år siden jeg slutta på pilla)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...