Lille Jumbo Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg skal selge vognene mine og da lurer jeg på hva jeg skal ta for de? Simo kombivogn kjøpt februar 2005. Mørk blå. Pent brukt. Med stelleveske. Carena sprint kjøpt juni 2006. Svart Nesten ikke brukt.... Hva tror dere?
Mammen til Nurket Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Sjekk litt forhold til pris nå hos forhandler, og på Finn. Tror hvi vognene er i god stand, at du får ca 2/3 av ny prisen. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Kan jo sjekke finn.no for liknende vogner. Carena er jo så ny, ta 500-700 i avslag eller noe. Men simoen kan du jo kanskje ta halv pris for. Da blir du raskere kvitt den også, om det er et poeng! Dessuten er jeg litt for det at man skal få vogna en del billigere når man kjøper brukt. Føler at det har vært veldig vanlig å ta halv pris, men siste årene har det tatt helt av masse DYRE vogner på finn.no o.l Kan jo nesten få nye vogner på tilbud til samme pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå