Gå til innhold

Noen som har hatt to i magen og mistet den ene tidlig?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg var på ultralyd første gang i uke 7, og fikk vite at det i utgangspunktet var to embryo,men at den ene ikke var liv i. Var bare plommesekken (er det ikke det det heter?)

For en uke siden (uke 10) begynte jeg å blø, ikke så mye men nok til at jeg ble bekymret. Fikk da time til ultralyd samme dag for å sjekke at alt var bra. Alt var bra med fosteret, og det ble konkludert med at blødningen skyldtes det døde embryoet, som fortsatt var der.

I dag, en uke etter, har jeg begynt å blø igjen, mer denne gangen, og med en ekkel følelse i magen: Føles kjempestinn, og har vondt når jeg trykker på magen.

Lurer på om det er noen andre som har mistet en tvilling tidlig i svangerskapet, og som kan fortelle meg hvordan dere opplevde det? Blødde dere mye/ over lang tid? Hadde dere mye smerter?

Er redd det er noe galt med den andre,prøver å overbevise meg om at alt er som det skal være...

Fortsetter under...

Trist å høre om blødningene dine og den ene døde tvillingen. Jeg vil anbefale deg å gå inn til forumet "mistet, gravid på ny" eller "ufrivillig abort", der er det sikkert lettere å finne noen som kan hjelpe deg og som har vært gjennom det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...