Gå til innhold

Vognpose til teutonia mistral???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har teutonia mistral med softbag til jenta mi på 3mnd. er jo ikke alt for god plass i den bagen til en vinterpose. Nå lurer jeg på om jeg skal kjøpe voksi eller lammeullpose. Noen som har anbefalinger å komme med..... Bor på vestlandet, så det blir liksom ikke 20 minus her da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har mistral og har kjøpt odenwälder dunpose, med bamsen inni. Den passer iallefall fint i softbagen og babyen har god plass.

Skrevet

jeg har kjøpt teutonia mistral med softbag og så kjøpte jeg teutonia sin vogn pose. En veldig god pose og den passer godt i vognen...

Skrevet

Vi har Mistralen og brukte den med softbag frem til mars iår. Da hadde vi Odenwälder Lammy pose, og det fungerte superbra. Da vi tok ut softbagen la vi posen rett i vogna, og snuppa hadde det så varmt og fint der atte! Vi har også brukt lammeskinnsposen fra Kaizer oppi softbagen, passer perfekt! Grunnen til at vi byttet fra lammeskinnsposen var at jeg syntes den var så åpen rundt barnet, lammy posen kan man snurpe sammen rundt hodet så det blir tettere nedi der, og den lille slipper å ha på seg masse ekstra klær!

Skrevet

Du greier ikke å dy deg???

Skjønner du ikke at du er avslørt???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...