Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 F.eks når jeg skal ta sit-ups, så tenker jeg bestandig om jeg ikke bør gjøre det fra el til ikm? det ender bestandig med at jeg ikke gjør det i den perioden. Men jeg kan vel trykt gjøre det? Eller? =)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg tror ikke det er noe man trenger å ta spesielle forhåndsregler på egentlig (kanskje med unntak av hvis man har for kort livmorhals og problemer med å "holde på" spiren inni der. Jeg trente som normalt mellom el og ikm forrige gang jeg var gravid, mageøvelser og alt (trodde ikke jeg var gravid før jeg fikk positiv test)...
Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Er nok jeg som bekymrer meg for mye. Går greit med aerobic, men når det gjelder mageøvelser, så har jeg som regel hoppet over de. Jeg må slutte å tenke så masse ;-) Takk for svar! =)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg tenker på det jeg også, og sluttet å trene magemuskler etter jeg fikk positv test. Eller dvs - de ble vel aldri så trent som da, for uka etter begynte jeg å kaste opp i lange baner. Men ei venninne som er fysioterapeut har trent seg gjennom hele svangerskapet sitt, og først når magen begynte å være i veien at hun slutta med magetrening faktisk..
Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 Tren som normalt vil jeg si.. Det man er vant med kan man jo gjøre til magen er i veien stort sett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå