Giggi, venter mai barn Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Hei! Jeg merker at jeg er litt hoven nedentil... Har vært det i et par uker nå, er nå i uke 29. Noen andre som er det eller som vet om det er vanlig? Merker ikke noe til det, bare ser og kan kjenne det på en måte.
Edelweis Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 jeg har også blitt ganske hoven! håper ikke jeg ser slik oppsvulmet ut etter fødsel!
Mamman til AM&JS Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg føler meg også veldig hoven nedentil..kan ikke huske at jeg har vært så "ille" med noen av de andre... Men er vel forskjellig det også...
vinterbarn ;O) Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Samme her... hadde faktisk tenkt å skrive inn spm selv om dette.. Skikkelig ubehagelig, kan heller ikke huske å ha vært sånn med mine 2 andre?! Håper ihverfall ikke jg forblir sånn ;O)
Cinnamonnroll Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 Det er helt normalt å bli opphovnet nedentil/mørkere i farge osv når en er gravid. Dette skyldes vannansamling, økt blodmengde i kroppen og trykket fra babyen.
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 12. oktober 2006 #6 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg også føler meg hoven nedentil... Men Mannen min kunne ikke se at det var noen forskjell så kan være bare noe vi føler... Eller at det ikke er så ille som det kjennes ut som...
jannemor..venter Skrevet 12. oktober 2006 #7 Skrevet 12. oktober 2006 Helt vanlig Jeg er ikke bare litt hoven heller. Til tider har det vært så hovent at jeg hadde problemer med å gå. Også fått åreknuter der, så ikke noe pent syn. Men alt forsvinner etter fødsel så da er det ikke noe å bekymre seg over .
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #8 Skrevet 12. oktober 2006 He he , du er ikke hoven før du kjenner hele sullamitten mellom beina når du går...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå