Gå til innhold

Æsj litt vondt i magen jeg... "mensmurring"...plis se her:

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ta det med ro, du. det skal murre litt, livmora gjør seg klar til å vokse!!! da jeg var gravid første gang, løp jeg på do i ett sett, trodde hele tiden mensen skulle komme likevel. og husk at de aller fleste svangerskap går bra!!!!

Ja de gjør vel det... Noen som vet hvor mange % som SA de første 3 mnd?

Kan ikke huske at jeg var så stressa første gang - nå er jeg helt på tuppa... Ble litt roligere nå da men klarer liksom ikke slappe helt av før det har gått 12 uker..

Jeg er 6+0 :)

det ligger en oversikt over SA på side to el tre, tror jeg. jeg er også redd for å miste, særlig fordi alt gikk så bra i forrige svangerskap. men jeg har bestemt meg for å ikke lese historiene til de som mister (sorry!!), men jeg blir for urolig av det. her på BIM er det mange som mister, men for oss som er urolige gravide, er det lett å glemme at sjansene ikke er så store somman kan få inntrykk av her.Sjansen for å miste er vel ca 10% i uke 5-8 og 6-7% i uke 9-12. mest sannsynlig går dette bra, C;)

Annonse

Åhhh, det er så deilig å høre at det er flere som har det sånn!

Jeg er litt over 4 uker på vei og er suuuuuuper redd for å miste. Har strekk nede ved livmoren, men det er ikke direkte vondt. Vi får trøste oss med at det er normalt da.

Og kvalme er visst et godt tegn! :)

Ja er verst om kvelden her også...

Kvalmen er også verst da.

Nei får vel prøve å ta det med ro her - blir bare så stressa av å tenke på det!

Men takk til alle svar - hjelper veldig!!!!

jeg har blitt litt forvirra av begrepet "murringer" jeg, fordi murrig er ikke så veldig vondt. Forrige uke fikk jeg sviende smertet helt nederst i magen, og ble livredd, fordi jeg tenkte at det kan da umulig være murring, men det er også heeeelt normalt. Det fortsatte å svi i 3 dager, også gikk det tilbake til murring igjen, og nå kan jeg kjenne en bitteliten kul på magen når jeg ligger på ryggen, så da var vel sviinga skikkelige voksesmerter da. Er uansett ikke noenting samenliknet med skikkelige mensen smerter :) Og jeg har forstått at en SA gjør ordentlig vondt, ikke bare murring, så da er vi vel temmelig trygge tror jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...