Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Har inntrykk av at OTH er "in" her nå...
Økologisk_knekkebrød Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg liker den ikke. Eller dvs. jeg liker ikke utseende på den. Synes det er utrolig mange vogner som er direkte stygge! Men for all del, hver sin smak, har ikke noe imot at andre liker de og kjøper de!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 vi likte den egentlig ganske godt til mannen skulle prøve å legge den sammen før vi kjøpte en sånn , da klemstret han ene fingen så den sprakk og måtte sy 5 sting. kan trygt si at mannen var ikke blid og vi kjøpte en annen vogn
milva76 Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg syns den er ganske fin, men det er noen punkter som gjør at jeg ikke velger den: Svært lite demping. Om man går tur på grusvei eller lignende ligger babyen og rister. Lite lun kalesje. På bagvognen kan den faktisk gli opp. Ingen fotstøtte. Syns ikke den ser behagelig ut å sove i. Ellers syns jeg designet er fint. Den er veldig god å trille. Når man bruker sportsvognen er ikke dempingen så stort problem, i og med at sittedelen er laget etter hengekøyeprinsippet.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 Hmm.. Det var et litt rar tråd da. Kan si det sånn at når jeg ventet minsten så skulle jeg IALLEFALL ikke ha noe trehjuling. Jeg skulle ha sånn av den gode gamle sorten. Så jo alle venninnene mine for rundt i de stygge trehjulingene. Men når minsten ble 6 mnd så ble jeg etterhvert lit misunnelig. Følte vogna mi ble et drog i forhold til de lette trhjulingene som tok liten plass i bil. Så etter mye tenking kjøpte jeg meg en trehjuling jeg og. Og etter enda mer tenking solgte jeg den og kjøpte en OTH. Vogna er ikke perfekt. Og jeg synst fortsatt de gode gamle er mest barnevogn. Men kjørekomfortet er utrolig bra. Og aller best, pappaen er kjempefornøyd. Har valgt å kjøpe dypbag til nestemann i samme merke. Men vet av erfaring at den ikke blir brukt så lenge uansett. Mens sportsvogna bruker de til de er tre.
C <3 M <3 E <3 Skrevet 12. oktober 2006 #6 Skrevet 12. oktober 2006 Vi har den vogna, og er egentlig kjempefornøyd med den. Men det er jo minuser med den som det er med andre vogner. For det første så synes jeg bagen er litt liten, passer nok bedre til en sommerbaby enn en vinterbaby. Men vi får faktis voksiposen fint oppi, men da blir det nok ganske trangt etterhvert. Sammenslåingsmekanismen er litt skummel ja, er kjemperedd for å klemme meg. Vognen tipper lett hvis jeg skal på f.eks bussen, men hvis jeg låser forhjulet går det fint. Men med en så god trillekomfort og lettmanøvrebarhet, så velger jeg å overse de små feilene. Og jenta mi liker faktis at det rister når hun ligger å sover i bagen. Har ikke prøvd sportsvogndelen enda, men gleder meg kjempemye til hun kan bruke den. Har hatt en del vogner, og OTH'en er den beste jeg har hatt. Også er den kjempelett.
Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #7 Skrevet 14. oktober 2006 Liker den ikke i det hele tatt, heller ikke andre 3 hjulinger med vingle fremhjul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå