Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Lille gull på 4 mnd ligger nå og sover. Sovna kl 19, og jeg regna med at det var en liten dupp, men nå begynner den jo å bli lang. Tror kanskje han har tatt natta. Han har ikke pysj og gammel bleie. Han har ikke spist så mye kvelds heller. Desuten er det badedagen hans (hver andre dag). Hva gjør man med babyer som ikke følger skjemaet mammaen har lagt opp ? :-) Skal jeg ta han opp når han vokner og skifte bleie og til pysj, amme han i mørket, og legge han igjen? Eventuelt ta han opp nå, bade og ta hele kveldsstellet, og legge han igjen rundt kl 22? Pleier å legge seg ca 20.30. Babyer som ikke kan klokka, altså....
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg syns ikke du skal vekke han for å bade han. Høres ut som han sover godt Han vil nok våkne selv hvis han blir sulten, og hvis han gjør det kan du jo skifte bleia i samme slengen? Kan være at han vil begynne å legge seg tidligere på kvelden framover? Hadde ikke det vært deilig? Jeg legger min gutt på 3 mnd kl 19. Da sover han til 06, spiser og sover til 08 igjen.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Ja, hadde vært deilig. I tillegg hoppet han over mat i natt, så hvis dette fortsetter skal jeg være kjempeglad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå